OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Bygg & Miljö, Staben Staben har det förvaltningsövergripande ansvaret för ekonomi, personal, administration, information samt kvalite och intern kontroll. Nämndsadministration innebär ett helhetsansvar på uppdrag av byggnads- och miljönämnden som att upprätta kallelser, skriva protokoll, expediera beslut och publicera information på förvaltningens hemsidor Medverka i utarbetandet av administrativa rutiner i förvaltningens ärende- och dokumenthantering Samordna och utveckla informationen på förvaltningens interna och externa hemsidor samt ge stöd i kommunikationsfrågor till handläggare och chefer Stöd och service till förvaltningsledningen KVALIFIKATIONER Utbildning på högskolenivå med samhällsvetenskaplig inriktning och studier inom medie- och kommunikationsvetenskap Erfarenhet av arbete i en politikerstyrd organisation samt kunskaper inom kommunalrätt och förvaltningsrätt Behärska MS-Office-programmen, Photoshop, Indesign och Illustratör Goda kunskaper i tal och skrift God social kompetens, serviceinriktad, lätt för att arbeta i grupp, ordningsam, tydlig och stresstålig. Du har ett driv och ett engagemang och ser till att saker händer
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Utvecklingsenheten Sofia Heino
026-17 80 87
HR-konsult Helena Bergström
026-17 50 07
Vision Lena Arnberg
026-17 80 05
SACO Karin Jansson
026-17 80 47
Naturvetarna/akademikeralliansen Claes-Göran Nilsson
026-17 96 15
Förvaltningschef Mats Collin
026-17 87 74
Förvaltningschef Elisabet Jonsson
026-17 83 20
Kommundirektör Göran Arnell
026-17 80 02
HR-chef Joakim Råberg
026-17 84 96
Sandra Westman
+4618169362