OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nannynu!startades i oktober 2007 och är ett snabbväxande företag som tillhandahåller tjänster och produkter till barnfamiljer i Stockholms området.I dagsläget ligger tonvikten på barnpassning, men vi strävar efter att utveckla nya produkter och tjänster och att bli barnfamiljens favoritföretag.För att hinna med i expansionstakten letar vi nu efter en ny kund och rekryteringsansvarig som ska ansvara för att kärnverksamheten fungerar.Läs gärna mer om företaget på vår hemsida www.nanny.nu. Som kund och rekryteringsansvarig kommer du jobba tätt med de andra på kontoret för att genomföra hela kundprocessen på bästa sätt samt att rekrytera in rätt barnvakt till kunden.Följande är exempel på arbetsuppgifter: Ditt övergripande ansvar är att serva och behålla kunderna genom att hitta rätt barnvakt till dem samt ansvara för att de är nöjda och trivs som kund hos Nannynu. I detta ingår att ta hand om alla kunder som ringer och emailar oss varje dag; screena, intervjua, och kontrollera potentiella barnvakter för att sedan matcha ihop rätt barnvakt med rätt kund; slutligen följa upp och administrera hela processen. Vill man utöver detta ta ansvar för andra utvecklingsprojekt, vilket det finns många här, så är möjligheterna stora.Nu söker vi *Dig som kan hålla många bollar i luften, det vill säga inte glömmer bort att ringa kunder, skicka kontrakt, eller låter det gå för lång tid innan man uppdaterar kunden under matchningsprocessen.* Dig som är ansvarstagande och kan be om ursäkt ifall något går fel på ett sätt som känns genuint och ärligt.* Dig som är energisk och trevlig mot kunderna men samtidigt inger ett stort förtroende, du är bra på att sätta rätt förväntningar och är ständigt tillmötesgående och serviceinriktad.* Dig som sprider energi på kontoret och respekterar dina medarbetare även fast man kanske inte alltid håller med dem.* Dig som tar initiativ, fattar beslut, kommer med ideer och tar ansvar för det man har på sitt bord.* Dig som har förståelse för hur det är att arbeta i ett nystartat företag och är bekväm med att det är snabba vändningar och att saker förändras hela tiden. Utbildning och arbetslivserfarenhet inom marknadsföring, försäljning eller personaladministration är en fördel men personliga egenskaper är av större vikti.Erfarenhet av att ha arbetat med barn är även det ett plus men inte ett krav. Eftersom vi är fler tjejer än killar idag ser vi gärna manliga sökande. Vi erbjuder dig: * Ett roligt och självständigt arbete med stor frihet under ansvar * En fast anställning om allt fungerar * En fast lön plus en provisionsdel som är mycket generös och inte har något tak * Andra förmåner som t ex mobil * En miljö att lyckas och göra karriär i om du bara vill Notera att tjänsten är en projektanställning till slutet av året med stor möjlighet till förlängning.Vi sitter i trevliga lokaler på Södermalm. Anställningen kommer påbörjas med en utbildning i början av augusti.Vi tar endast emot ansökningar via email.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecca David