Nannynu! växer- letar efter en Resource Manager

Arbetsbeskrivning

Nannynu!är ett nystartat (fyllde 1 år den 3:e oktober), snabbväxande företag som tillhandahåller tjänster och produkter till barnfamiljer i Stockholms området.I dagsläget ligger tonvikten på barnpassning, men vi strävar efter att utveckla nya produkter och tjänster och att bli barnfamiljens favoritföretag.För att hinna med vår snabba utveckling letar vi nu efter en Resource Manager som kommer att ha ansvar för att alla våra barnvakter tas om hand om på bästa sätt.Läs mera om oss på www.nanny.nu.Du kommer ha en nyckelroll i företaget eftersom våra barnvakter är det viktigaste som vi har.Dina arbetsuppgifter inkluderar att ta över efter intervjuerna/matchningen och skriva kontrakt med barnvakterna, informera om det som behövs, utbilda (vi har två standard utbildningar samt anordna andra bra utbildningar), följa upp hur det går ute hos familjerna, ge barnvakterna feedback efter deras utvärdering hos kunderna, rensa i databasen i jämna mellanrum, hålla kontakt med de som inte har uppdrag än och arbeta tätt med Account Managers för att hitta uppdrag, diskutera och ge råd på olika utmaningar barnvakten har hos familjen, se till att alla barnvakter sköter sitt jobb på bästa sätt, anordna aktiviteter och andra saker som gör att våra barnvakter trivs m.m. Vill man utöver detta ta ansvar för andra utvecklingsprojekt (och de är många) så finns det möjligheter för detta.Eftersom vi är ett litet bolag tillkommer också strategiskt arbete som delaktighet i utformning av marknadsplan, expansionsplan, affärsutveckling etc. Vi söker: * Någon som älskar människor och brinner för att hjälpa dem, speciellt unga människor.* Någon som inte tycker det är jobbigt att ta konflikter och lösa problem med anställda som inte sköter sig exemplariskt.* Någon som är inspirerande och karismatisk och som man får förtroende för.* Någon som kan mycket om barn och familjer och dess utmaningar samt kan relatera till ungdomar.* Någon som sprider energi på kontoret och respekterar sina medarbetare även fast man kanske inte alltid håller med dem.* Någon som tar initiativ, fattar beslut, kommer med ideer och tar ansvar för det man är ansvarig för.* Någon som förstår hur det är att arbeta i ett nystartat företag och är bekväm med att det går snabbt och saker förändras hela tiden.* Någon som är prestigelös och redo att kämpa för detta bolag på bästa sätt.Vår drömkandidat är en kvinna som tidigare varit chef och/eller arbetat mycket med ungdomar, som själv har barn och familj och gärna en bakgrund inom psykologi, personal eller liknande. Vi erbjuder: * Ett roligt, självständigt arbete med stor frihet under ansvar * En miljö att lyckas i och göra karriär i om du bara vill Om vi lägger ut annons själva: * 75% anställning till en början möjlighet till att trappa upp till heltid och även få fast anställning om allt fungerar * En fast lön plus en provisionsdel som är mycket generös och inte har något tak.* Möjlighet till aktier/delägarskap * Andra förmåner som t ex friskvårdsbidrag, mobil Vi sitter i lokaler på Södermalm. Vi tar endast emot ansökningar via email.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecca David

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nannynu! AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 januari 2009
  • Ansök senast: 15 februari 2009

Besöksadress

Arbetargatan 33 D, 3 tr, Stockholm
None

Postadress

Arbetargatan 33 D, 3 tr
Stockholm, 11245

Liknande jobb


15 november 2024

Chefsstöd till Kriminalvården Halmstad

Chefsstöd till Kriminalvården Halmstad

14 november 2024

12 november 2024