Nässjös vassaste säljstöd/administratör

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se Beskrivning av tjänsten: Vi söker för kunds räkning en serviceinriktad administratör med säljerfarenhet på deltid. Du kommer verka självgående i en bred roll i ett expansivt företag och arbeta främst inom försäljning och säljstöd men också ha en viktig funktion inom reception, ekonomi och fakturering. Din bakgrund: Du har tidigare arbetat inom försäljning, kundservice och administration. Du har god telefonvana och en grundläggande god kunskap inom ekonomi, bokföring och fakturering. Rätt person är av största vikt för denna tjänst. För att lyckas i rollen är du såväl affärs- som kundorienterad och du har lätt för att skapa relationer med såväl kunder som kollegor. Du har därmed full koll på betydelsen av såväl ordning och reda som god kundvård. Du är utåtriktad, driven, självgående och serviceinriktad. Du uppskattar att ha roligt på jobbet och bidrar själv aktivt för att skapa god stämning på en arbetsplats som uppskattar mycket skratt och högt i tak.

Sammanfattning

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024

21 december 2024

21 december 2024