Nattjobb: Kundservicemedarbetare, Xzakt Gävle

Nattjobb: Kundservicemedarbetare, Xzakt Gävle

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi fler stjärnor som vill jobba med vårt härliga gäng på Xzakt Kundrelation med kundservice och kundnöjdhet som högsta fokus under nattetid mitt i centrala Gävle.

Som Kundservicemedarbetare på Xzakt arbetar du för att hjälpa privatkunder och företagskunder över telefon, mail och chatt samt och eller sociala medier samt även diverse administrativa uppgifter.

Specifikt i denna roll kommer arbetet kring att hantera vår växel för inkommande samtal från våra kunder och även olika uppdragsgivares slutkunder under nattetid,

Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och att hantera dessa effektivt och smidigt med god kvalité.

Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden! För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang.

Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

För att lyckas i rollen

- Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden

- Gärna erfarenhet av att arbeta natt sedan tidigare

- Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete

- Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer

- Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Vårt erbjudande:

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion och därefter utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2022
  • Ansök senast: 1 mars 2023

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024