OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Public Clean AB strävar efter att kunna erbjuda våra kunder den bästa tänkbara servicen inom lokalvård och Facility Management. Vi söker därför alltid efter serviceinriktade och noggranna personer som är flexibla och har en positiv inställning.
Vi söker nu en kollega som vill arbeta som nattreception på hotell i Stockholm. Som receptionist ansvarar du för att ge gästen bästa möjliga service och brinner för mötet mellan människor.
Som receptionist har du en hög känsla för service och kvalitet samt ett starkt intresse till merförsäljning. Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetet sedan tidigare.
I arbetet som receptionist ingår sedvanligt receptionsarbete såsom in- och utcheckning, hantering av telefonväxel och kassa, fakturering, bokningar, möblering samt allmän gästservice. Ovan arbetsuppgifter kan sammanfattas med att du behöver ha viljan till att ha många bollar i luften samtidigt som din service ut till gäst alltid ska prioriteras och hålla en hög nivå. Som nattreceptionist ansvarar du även för en del administrativa uppgifter, säkerhetsrutiner, städuppgifter och vissa kontrollfunktioner. Du behöver därför vara duktig på att självständigt prioritera bland arbetsuppgifter, styra din egen arbetsdag, arbeta strukturerat och kunna ta egna beslut. Städning utgör ungefär 40% av tjänsten.
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är en förutsättning, ytterligare språk är meriterade. Du är lösningsorienterad och kreativ, social och duktig på att kommunicera och samarbeta.