Naturintresserad teamledare sökes till kundserviceteam i Malmö

Naturintresserad teamledare sökes till kundserviceteam i Malmö

Arbetsbeskrivning

Kom och jobba med oss på Barona Service Center. Vi är ett roligt gäng som arbetar med kundservice i världsklass!

Arbetsbeskrivning
Som team manager kommer du att ha personalansvar för ett team på 15-25 medarbetade som arbetar med kundservice. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att utveckla uppdrag och personalen samt leverera mot uppsatta mål. I perioder med hög arbetsbelastning kan du behöva stötta upp i produktionen. Du ska finnas där för ditt team med coachning och stöttning samt medverka till en god kundkontakt

Bakgrund
Vi söker i första hand dig som har tidigare erfarenhet av att leda och coacha personal mot individuella mål. Du kommer att behöva kunna hantera många ”bollar” och agera ser vi även att du är lösningsorienterad. Du är även kommunikativ och målinriktad. För att lyckas i rollen behöver du vara organiserad, lyhörd och beslutsbenägen. Utöver detta är du en person som tycker om att arbeta med människor och har en god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har ett naturintresse och erfarenhet av att arbeta med flera olika system samtidigt.

För tjänsten krävs att du: Har tidigare erfarenhet av ledarskap och kundservice
Har tidigare erfarenhet av att arbeta mot kunder
Är kommunikativ och lösningsorienterad
Är driven och målinriktad
Är flytande i svenska och engelska både i tal och i skrift

Övrig information
Detta är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid (40 h/vecka) med placering är i Malmö. Tillträde omgående, med hänsyn till uppsägningstid.

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av två intervjuer samt en referenstagning. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaterna för tjänsten.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2022
  • Ansök senast: 29 april 2022

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024