OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Om kunden:
Företaget tillhör en stor koncern och är en neutral nätleverantör av kommunikationstjänster, däribland bredband, TV, telefoni, larm och fastighetstjänster. Företaget förmedlar idag över 180 000 tjänster från sina tjänsteleverantörer till fler än 150 000 slutkunder och erbjuder den senaste tekniken. Att erbjuda valfrihet och ett modernt produkt- och tjänsteutbud är centralt för företaget och de har stort fokus på sina tjänsteleverantörer.
I rollen som support- och nätverkstekniker får du möjlighet att utveckla dina tekniska kunskaper tillsammans med ett team bestående av åtta personer som har god sammanhållning och ett nära samarbete. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget. Företaget sitter i centrala Göteborg.
Arbetsuppgifter:
I rollen som support- och nätverkstekniker arbetar du med felsökning, avgränsning och analys av svårare tekniska ärenden. De tekniska ärendena är av olika svårighetsgrad och omfattning, vilket erbjuder dig att utveckla din problemlösningsförmåga. Själva ärendet hämtar du från ett ärendehanteringssystem, som du sedan utformar en lösning för. Lösningen presenterar du för kunden, där du också håller kunden uppdaterad under arbetets gång. Kunderna består av olika tjänsteleverantörer. I rollen har du även löpande dialog och samarbete med företagets tekniker.
Profil:
• Eftergymnasial utbildning inom nätverk och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska
Vi tror att du som söker trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och självständigt strukturera och driva ditt arbete framåt. Att agera problemlösande ser du som motiverande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera en kundanpassad och effektiv lösning. Vidare ser du ett värde i att arbeta i team tillsammans med kollegor och du har förmågan att hålla vad du lovar gentemot andra.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: nätverkstekniker, systemtekniker, systemspecialist, nätverk, support, 3rd line, teknisk support, telekom, teknik, routing, switching, CISCO, Linux, CLI, CCNA, LAN, WAN, heltid, Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund