OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
NCCs vision är att vara det ledande företaget i utvecklingen av framtidens miljöer för arbete, boende och kommunikation. Vi jobbar med att ständigt förnya byggbranschen och skapa bästa tänkbara arbetsmiljö för våra anställda. Inom ramen för NCCs verksamhet ansvarar NCC Boende AB för egenutvecklade bostadsprojekt, där fokus ligger i att verka i Sveriges storstadsregioner samt utvalda högskole- och universitetsorter. Utvecklingen av bostadsprojekten ska baseras på kunskap från utvalda kundgruppers önskemål och behov. Vår vision är ”Att bli kundens första val genom att utveckla framtidens bästa boendemiljöer”.
Läs gärna mer om företaget på www.ncc.se
I samarbete med Manpower söker NCC Boende nu en engagerad och driven medarbetare till en ny roll inom kundtjänstteamet. Du kommer att jobba proaktivt för att kunderna skall få en riktigt bra start i sitt nya boende och säkerställa fortsatt trivsel genom att ge kunderna relevant information, arrangera kundträffar och planera aktiviteter framåt för att kunna erbjuda den bästa servicen i branschen.
Arbetsbeskrivning
NCC Boende står inför en spännande satsning. Vi söker därför en driven och engagerad person som kan ta ansvar för att proaktivt planera och leda aktiviteter för att utveckla framtidens bästa boendemiljöer!
Du kommer att ingå i NCC Boendes kundtjänstteam och din roll blir att arbeta förebyggande för att öka kundnöjdheten när kunderna har tillträtt sina nya bostäder. Du arbetar med kunder och bostadsrättföreningar, är med vid överlämningsmöten, skickar ut inflyttningsbrev, utreder statistik och tar fram förslag till åtgärder för att säkra upp att NCC möter och lever upp till kundernas förväntningar. Jobbet innebär dels att vara lyhörd för kundernas önskemål, men också att själv föreslå och driva olika typer av aktiviteter. Tjänsten är utåtriktad och varierad med många kontaktytor, därför är det av största vikt att du har förmågan att bygga effektiva nätverk med såväl kunder som kollegor.
NCC erbjuder dig ett roligt och utvecklande arbete i ett företag där ledorden är ärlighet, respekt, tillit och framåtanda. Tjänsten är på heltid och tillsvidare med placering på NCCs kontor i centrala Göteborg. Kundtjänstteamet består idag av fem medarbetare i Sverige och resor förekommer ungefär varannan månad.
Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en utåtriktad, engagerad och proaktiv person som vill arbeta förebyggande i syfte att hitta innovativa och kundvänliga lösningar. Du är lyhörd och har förmågan att skapa och vidareutveckla nätverk och kundrelationer. Vidare är du duktig på att planera, strukturera och organisera. Du har fokus på kvalitet samtidigt som du har ett brett och övergripande synsätt. Framför allt brinner du för service och har entusiasm att ta dig an en roll där du får påverka, vara delaktig och göra skillnad!
Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning och några års erfarenhet av att arbeta i en liknande roll, gärna inom Facility Management eller bostads/fastighetsbranschen. Förståelse för avtalsförhållanden och vissa grundläggande kunskaper inom juridik ser vi som meriterande. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska och engelska (koncernspråk). Vidare är du van att arbeta i affärsystem och Office-paketet.
Kontaktperson
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Cecilia Jarlsmark på 031-61 72 89 eller cecilia.jarlsmark@manpower.se, dock inte vecka 28-31 med anledning av semester. Urval sker löpande så ett tips är att söka tjänsten så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Johanson
Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin
Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström
Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71