OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund skapar framtidens ekosystem för betalningar, bokningar och gästservice med bästa möjliga upplevelse i fokus!
Kunden utvecklar i snabb takt deras eget system, som är ett heltäckande kassa-, boknings- och entrésystem. De hjälper sina kunder med logistiken kring sina gäster i sina verksamheter. Det är simhallar, idrottsanläggningar, nöjesparker, djurparker, bibliotek, muséer m.m. Kunden finns på hundratals anläggningar i Norden.
Vår kund är ett personligt företag med tio anställda där alla får komma till tals och där man tar vara på varje individs kompetens och utveckling. En lugn och harmonisk arbetsplats med kontor i anrika tegelbyggnader i Mölndal.
Den egenutvecklade mjukvaran är deras primära affär, och de vill nu växa och bli fler utvecklare för att kunna rampa upp releasetakten. Kunden erbjuder en helhetslösning av system, men även all hårdvara man ser i kassalinjen samt det som en modern anläggning behöver när det kommer till sina gäster.
Deras kassasystem har moderna betalningsalternativ såsom Swish, Klarna, Bambora, Nets m.m. Kunden kan leverera biljetter och inträden på valfritt sätt; traditionellt på papper eller företrädesvis digitalt via appar, RCS, sms, mejl, QR eller RFID. Vår kund stödjer givetvis BankID, Apple Wallet och har integrationer med webbutiker via Entry Event e-commerce API.
Andra intressanta delar är kundens egna webbshop samt deras bokningssystem som kan hantera och effektivisera kundflöden per tid, förutom kursbokning för simskola o dyl samt passbokning för träningspass/klasser. Kunden integrerar mot allehanda affärs- och ekonomisystem samt branschens mest välkända leverantörer inom smarta skåp och automater för toppmoderna anläggningar.
Vill du vara med att vidareutveckla kundens system och bidra till att alla gäster och kunder får bästa möjliga upplevelse? Läs då andra halvan av denna annons!
Dina primära arbetsuppgifter är att delta i mjukvaruteamets dagliga rutiner såsom nyutveckling, förvaltning och buggfixar. Förutom nya integrationer i systemet och checkouten, så är du med och skapar nytänkande funktioner för att möta de ökande behoven i samhället. Ett exempel är entrébokningen som underlättar att begränsa antalet gäster i en anläggning utan att gästerna behöver köa i dessa tider.
Vi söker dig som har en bred profil och är öppen, samarbetsvillig och kommunikativ. Du gillar ansvar och att ta ägandeskap. Vi gillar och anammar ny teknik och allt som kan bidra med extra värde till vår utveckling. Du är bekväm med att prata med kunder, då 2nd line support kan ingå i tjänsten i mindre omfattning.
Meriterande:
- Arbetar enligt best practises och moderna metoder
- Hänger med i .NET-världen. C# och .NET / .NET Core
- Microsoft-teknologier; IIS, SQL Server, Windows, ASP.NET
- Har kunskap om API:er, autentisering, testning, containers
- Front-end teknologier; CSS, HTML, JavaScript/TypeScript
- Intresse för Blazor, EF Core, React eller motsvarande
Vår kund är en flexibel arbetsgivare med mycket frihet och eget ansvar att leverera, där alla individer har samma betydelse för kundens gemensamma framgång. Kunden har generösa villkor och kollektivavtal med tjänstepension samt friskvårdsbidrag. Arbetstiden är kontorstid vardagar med möjlighet till flex.
Vår kund har ett rymligt kontor med högt i tak samtidigt som du kan jobba hemifrån, på distans, förutsatt att du kan vara på Mölndalskontoret med jämna mellanrum.
Har du en stark vilja att lära dig nya saker och är laddad för en digital framtid? Då är du välkommen med din ansökan!
Tveka inte att ansöka om du tycker att vårt erbjudande låter intressant och känner att du stämmer väl in på kompetensprofilen ovan.
Alla ansökningar hanteras självfallet strikt konfidentiellt. Inkomna ansökningar hanteras löpande.
Om Comstream
Comstream is a European company group with more than 70 employees and 200 customers. Our business idea is to connect talented IT professionals with leading companies. Comstream is operating the jobsite www.jobshark.se.