OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår Customer Care avdelning är NetOnNets ansikte utåt och kundernas röst inåt i bolaget, rollen är otroligt viktig för oss - är det du?
Om tjänsten
Vi söker dig som alltid sätter i kunden i fokus och som ser att varje kundkontakt är en möjlighet att skapa värde, bygga förtroende och stärka våra kundrelationer. Om du är lösningsorienterad, lyhörd och älskar att ge service, är det här rätt plats för dig att växa och göra skillnad.
Det är viktigt för oss att bygga hållbara relationer med våra kunder, därför har teamet på vår Customer Care avdelning en otroligt viktig roll varje dag. Customer Care ansvarar för att ge den bästa kundupplevelsen genom att säkerställa att våra kunder får den hjälp och information de behöver, inom rätt tid och genom kanaler som passar dem bäst.
Customer Care Agents agerar som second line till vår first line, vilket gör det till ett varierande arbete med olika typer av kundärenden. Kommunikationen med våra kunder sker främst via mejl och genom andra administrativa uppgifter, vi har även lite kundkontakt via telefon.
Arbetsuppgifterna i tjänsten består främst av:
• Produktrådgivning
• Leveransfrågor
• Service- och reklamationsärenden
• Övriga administrativa uppgifter.
Vårt mål är att kunna ge våra kunder en förstklassig helhetsupplevelse genom hela kundresan och därför har vi förutom Customer Care Agents även Customer Care Specialister som hjälper kunden och teamet inom olika områden.
Teamet har en stor gemenskapskänsla där vi dagligen arbetar med att alla skall trivas och känna sig bekväma i sin roll. Vår förhoppning är att du skall le och känna dig taggad när kommer teamet på morgonen och få med dig energi från jobbet när det är dags att gå hem.
Vem är du?
Är du en stjärna på kundservice och brinner för att ge förstklassig support? Har du lång erfarenhet av att hantera kundkontakt på ett professionellt och engagerat sätt? Då kan du vara den vi letar efter!
Vi söker en senior Customer Care agent som med sin expertis och drivkraft vill vara med och stärka vårt team. I denna roll kommer du att vara en nyckelspelare i att säkerställa att våra kunder alltid får en positiv upplevelse under hela kundresan. Du har en naturlig förmåga att lösa problem, kommunicera tydligt och hantera olika typer av kundärenden med effektivitet och servicekänsla. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du behöver ha minst gymnasieutbildning och stor erfarenhet från kundservice med goda erfarenheter av att ge förstklassiga kundupplevelser. Vana vid att arbeta olika system och goda kunskaper i Officepaketet är ett krav och att du har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Kunskaper inom norska är meriterande och har du dessutom erfarenhet från affärssystemet IFS ses även detta som meriterande.
Så, om du har gedigen erfarenhet av kundservice och är redo att ta nästa steg i din karriär, är vi väldigt nyfikna på att höra från dig!
Wow – det här är vi!
NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #handlingskraftiga och #tillsammans - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas.
Vår arbetsplatsstrategi förenar det bästa av två världar, där vi kombinerar effektiviteten i det digitala arbetssättet med kreativiteten och styrkan med de fysiska mötena. Wow säger vi! Det ger dig möjlighet att arbeta hemifrån en viss del av arbetstiden. På det här viset vill vi forma ett starkt hållbart företag med medarbetare som utvecklas som individer som möjliggör starka resultat.
Vill du också jobba med oss och bli en del av vårt team? Du söker enkelt genom att klicka på ”Skicka ansökan” och registrerar därefter din ansökan. Vi läser ansökningarna löpande och kallar även till intervju löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, gör det redan idag! Vi ser fram emot att höra mer om dig.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Avdelning Caroline Tran
070-490 9698
Christer Lindqvist
033-488 400
Pierre Skoog
033-488 400
Peter Thorell
033-488 400
Calle Flyberg
033-488 400
Johan Österberg
033-488 400
Mattias Johansson
033-488 400
Torvald Pålsson Stråe
033-488 400
Marina Davarinou
033-488 400
Mattias Johansson
033-488400