OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför att fler skall få hemelektronik i sin vardag genom att göra det så enkelt och billigt som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Vi erbjuder en stark kultur där vi tillsammans tänker nytt och utmanar branschen som de rebeller vi är. Är du med?
Om tjänsten
Som Support Specialist i Servicedesk agerar du spindeln i nätet för de flesta typer av IT-relaterade ärenden och levererar enastående service. Vi supporterar 30 lagershoppar, centrallager samt kontor i Sverige, Norge och Kina med cirka 1000 användare. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och innefattar allt ifrån användarsupport till installation av klienter och applikationer. Vissa problem är svårare än andra att lösa men det ser du som en rolig och lärorik utmaning. Du kommer när du blivit varm i kläderna även ingå i vår beredskapstjänst som bemannar Servicedesk kväll och helg enligt ett rullande schema. Lite då och då beger vi oss även ut till våra butiker så några resdagar per år kan det också bli.
Vem söker vi?
Du har grundläggande IT-kompetens med koll på klienter, skrivare och övrig IT-infrastruktur, vi ser gärna att du även har tidigare erfarenhet av att arbeta i en Servicedesk. På Servicedesk gillar vi människor och söker dig med rätt inställning och driv, vi lägger därför även stor vikt vid din personlighet. Som kollega är du hjälpsam, ansvarstagande och vet vikten av att ge god service. Du har lätt att ta till dig information, gillar att ha kontakt med människor och har lätt att kommunicera. För att trivas hos oss på NetOnNet är det viktigt att du känner igen dig i kulturen och värdeorden; Enkla, Ärliga, Nytänkande och Tillsammans, vilka är ledstjärnorna som guidar alla medarbetarna i deras vardag.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Administration i Active Directory
- Administration i Office 365
- Installation/felsökning av Windows
- Installation/felsökning kassasystem
- Administration i IFS
Wow - det här är vi!
NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #ärliga, #nytänkande och #tillsammans - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas.
Vår arbetsplatsstrategi förenar det bästa av två världar, där vi kombinerar effektiviteten i det digitala arbetssättet med kreativiteten och styrkan med de fysiska mötena. Wow säger vi! Det ger dig möjlighet att arbeta hemifrån en viss del av arbetstiden. På det här viset vill vi forma ett starkt hållbart företag med medarbetare som utvecklas som individer som möjliggör starka resultat.
Vill du också jobba med oss och bli en del av vårt team? Du söker enkelt genom att klicka på ”Skicka ansökan” och registrerar därefter din ansökan. Vi läser ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, gör det redan idag! Vi ser fram emot att höra mer om dig.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Avdelning Caroline Tran
070-490 9698
Christer Lindqvist
033-488 400
Pierre Skoog
033-488 400
Peter Thorell
033-488 400
Calle Flyberg
033-488 400
Johan Österberg
033-488 400
Mattias Johansson
033-488 400
Torvald Pålsson Stråe
033-488 400
Marina Davarinou
033-488 400
Mattias Johansson
033-488400