OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför att fler skall få hemelektronik i sin vardag genom att göra det så enkelt och billigt som möjligt. Hos oss är kunden alltid i fokus för allt vi gör, gissa om vi därför blir stolta och glada när Google för tredje gången i rad rankar oss som bäst i Norden på sömlös kundupplevelse! För att fortsätta lyckas är så klart våra grymma medarbetare vår viktigaste faktor och det är tillsammans som vi når framgång, samtidigt som vi självklart skrattar och har kul tillsammans. Hos oss uppmuntrar vi till kreativitet, innovation och förändring. Vi vågar tänka nytt och testa oss fram, vi går helt enkelt vår egen väg som de rebeller vi är. Genom att fortsätta gå vår egen väg utmanar vi branschen och skapar framgång. Vill du vara med på vår framgångsresa?
Om tjänsten
Teamet i Slagsta består av ett härligt gäng positiva och engagerade medarbetare som är duktiga på varuhusdrift. Som Lagershopsmedarbetare med ansvar för kundservice är du en av butikens ansvariga och du arbetar framförallt i vår teknisk/kundservice som är det första som kunderna möter när de kommer till oss och som tar emot kunder som vill byta eller ha hjälp med en vara. Du har alltså en stor del i ansvaret för att alla NetOnNets besökare möts av kunniga, välmotiverade och tillgängliga Lagershopsmedarbetare. Vårt Lagershopskoncept bygger på att vi snabbt, enkelt och till lagerpris tillhandahåller kunderna hemelektronik.
Vi erbjuder ett utvecklande och spännande arbete som kundserviceansvarig där du har ett specifikt ansvar för teknisk/kundservice och du kommer att ha fokus på att säkra och följa upp att rutiner, regler, saldon och krediteringar är i enlighet med våra riktlinjer och målnivå. Du är också kontaktpunkten med vår centrala teknisk servicefunktion i Borås. Du arbetar i kundservice i shoppen med returer, serviceärenden och reklamationer tillsammans med dina kollegor och du är den man går till för stöd och hjälp i extra kluriga ärenden. Du behöver vara serviceinriktad och brinna för att ge kunderna den bästa servicen tillsammans med dina kollegor i Lagershoppen. Du är ansvarsfull och smidig, samtidigt som du ser till att följa rutiner och riktlinjer. Du har en vilja att lära mera om våra produkter och du får även möjlighet att utvecklas inom felsökning på produkter som du hanterar.
Vem är du?
Du är en lugn person som med driv och vilja får saker genomförda med ett bra resultat. Dina vänner beskriver dig som ordningsam och ansvarsfull och att du är en person som alltid frågar vad kan jag hjälpa till med? även om det stundtals är högt tempo. Arbetet görs tillsammans med kollegorna i Lagershoppen och ni hjälps åt för att lösa dagens arbetsuppgifter.
Det är en fördel om du arbetat i butik med kundservice och reklamationer, har du dessutom tidigare erfarenhet av att ansvara för service inom reklamationer ser vi det som meriterande. Att du har ett intresse för att lära dig om våra produkter och att du är över 18 år är en självklarhet. Som person är du en positiv och drivande kraft tillsammans med både kollegor och kunder och du tänker säljande och affärsmässigt i alla situationer.
I allt vi gör på NetOnNet har vi våra värdeord Tillsammans, Nytänkande, Enkla och Ärliga, som ledstjärnor. Arbetet i Lagershop genomsyras också av dem, både i mötet med kunder och tillsammans med våra kollegor, det är därför viktigt att du kan ta dem till dig och aktivt arbeta med dem i allt du gör.
NetOnNet strävar efter att ha en bred mångfald inom personalen, dels för att personalstyrkan ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas. Hos oss innefattar mångfald många olika delar som ålder, etnicitet, kön m.m. Varmt välkommen med din ansökan!
Stämmer detta in på dig kan vi erbjuda ett stimulerande och offensivt arbete i ett av Sveriges mest expansiva hemelektronikföretag. Sök idag då ansökningarna hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Övrigt
Arbetstid: vardag, kväll och helg
Tillträde: 1 oktober eller enligt överenskommelse
Lön: Timlön enligt Handels kollektivavtal med befattningstillägg samt provision
Typ av anställning: 70 - 80% tillsvidareanställning, provanställning tillämpas
Placering: Lagershop Slagsta, Fågelviksvägen 5, Norsborg
Sista ansökningsdag: 16 augusti
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Avdelning Caroline Tran
070-490 9698
Christer Lindqvist
033-488 400
Pierre Skoog
033-488 400
Peter Thorell
033-488 400
Calle Flyberg
033-488 400
Johan Österberg
033-488 400
Mattias Johansson
033-488 400
Torvald Pålsson Stråe
033-488 400
Marina Davarinou
033-488 400
Mattias Johansson
033-488400