OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nitma söker servicedesk tekniker!
Välkommen att söka tjänsten vid vår rekryteringsträff!
NÄR: Tisdagen den 29:e januari kl 13.30-15.00 (drop-in)
VAR: Arbetsförmedlingen Expo, Sveavägen 24-26, Stockholm (T-bana: Hötorget).
Tag med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivaren. Beroende på hur många som kommer för att söka jobbet får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Om tjänsten
Nitma är ett välrenommerat konsultföretag specialiserat på att leverera kvalificerade outsourcingtjänster till företag i Norden. Vi stödjer våra kunder med allt mellan it-management, projektledning och support.
Vi expanderar nu och söker därför en servicedesk tekniker som skall ingå i vårt team på kontoret i Sollentuna.
Bland arbetsuppgifterna märks bl.a. kundsupport, konfiguration av olika typer av hårdvaru- och mjukvarulösningar hos våra kunder med fokus på Microsofts produktutbud.
Personliga egenskaper:
- Du är målinriktad och kan arbeta självständigt
- Du har lätt för att samarbeta och tycker om att ge god service
- Du har lätt för att vara trevlig även när det är stressigt och har stort tålamod
- Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- Du bör ha goda tekniska kunskaper inom Microsofts produkter
- Du är strukturerad, noggrann, handlingskraftig, serviceinriktad och har lätt för att skapa god kontakt med användare
Utbildning
- Du bör ha en eftergymnasial utbildning inom IT
- Du får gärna ha MCSE eller motsvarande certifikat
- Du bör ha erfarenhet från liknande arbete.