NK söker Avdelningschef NK Kundservice

Arbetsbeskrivning

Nordiska Kompaniet består av två varuhus, ett i Stockholm och ett i Göteborg. Varuhusen har en genomströmning av 14 miljoner besökare per år, och erbjuder ett brett sortiment med allt från mat och konfektyr till mode, accessoarer, leksaker, inredning kompletterat med caféer, restauranger och olika tjänster. När Nordiska Kompaniet grundades 1902 av Josef Sachs var ambitionen att varuhuset skulle vara en ”kommersiell och kulturell teater”. Ambitionen är fortfarande att Nordiska Kompaniet ska vara en scen för samtiden och erbjuda kunderna den mest inspirerande miljö för shopping och upplevelser.

Varje avdelning på NK drivs av ett fristående bolag – en NK-företagare. Dessa är organiserade i NK Företagarförening. Vi arbetar tillsammans med AB Nordiska Kompaniet för att NK skall vara ett varuhus i världsklass. NK Företagarförenings driftsorganisation NKFF har ansvaret för funktioner såsom ex. Kundservice, varumottagning, bud & paket, miljöstation, städning, emballage och NK Skolan mm.


NK Företagarförening söker:
Avdelningschef NK Kundservice Göteborg.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, 6 månaders provanställning tillämpas.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
 
Tjänstens innehåll
·       Leda och fördela arbetet för NK Kundservice medarbetare och ansvara för den dagliga driften.
·       Personalansvar för 6 medarbetare. Schemaläggning, rekrytering, utvecklingssamtal mm.
·       Ansvarig för arbetsmiljön.
·       Kostnadsansvar för bemanningstimmar och inköp till NK Kundservice.
·       Kundärenden.
·       Kvalitetssäkring och utveckling av NK Kundservice.
·       Medverka på Nyckelmöten, Kundkvällar, Varuhusevent med mera.
·       Verka för att NKFF:s värdeord genomsyrar det dagliga arbetet.
·       Rapporterar till Floor Manager.
 
Egenskaper
·       Drivs av att jobba nära verksamheten och att vara en del av den dagliga driften.
·       Brinner för service och drivs av att leverera service i världsklass.
·       Drivs av att hitta lösningar på uppkomna utmaningar.
·       Förmåga att ha ”många bollar i luften”.
·       Förmåga att inspirera och entusiasmera.
·       Förmåga att arbeta självständigt.
·       Förmåga att jobba med ständiga förbättringar och drivs av att utveckla NK Kundservice samt dess medarbetare.
·       Trivs med att jobba i förändring.
·       Flexibel och lösningsorienterad.
 
 
Arbetslivserfarenheter
·       Haft personalansvar.
·       Arbetat i en organisation/företag där service är ett ledord.
·       Väl insatt i kollektivavtalet för detaljhandeln.
·       Vana att leda och fördela arbete i grupp.
 
 
 
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till hellen.pettersson@nkff.se
 
Sista ansökningsdag är den 5 september 2021.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruiter Maria Johansson
0706067646
Recruiter Jakob Hemvik
0707949950
Retail Staffing Recruiter Julia Stranne
0723-289707
Retail Store Recruiter Daniel Gustafsson
0739177959
VD/Retail Staffing Manager Ulrika Mikkelsen
0767-774138
VD/Senior Executive Recruiter Olle Mikkelsen
0703-374405
Retail Store Recruiter Daniel Gustafsson
0739177959
Recruiter Malin Karlsson
0705 - 08 43 40

Sammanfattning

Besöksadress

Drottninggatan 31
None

Postadress

Drottninggatan 31
Göteborg, 41114

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024