OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
NK Service söker:
Customer Service Representative i NK Kundservice Göteborg.
Tjänsten är ett vikariat på cirka 30 h/v under perioden september till december 2023. Stor möjlighet finns till förlängning efter perioden.
Kravet är att du kan arbeta under hela perioden.
Tjänstens innehåll:
Som Customer Service Representative på NK Kundservice kommer du att fungera som NK:s ansikte och ambassadör utåt. Din uppgift blir att alltid ge kunderna ett exceptionellt bemötande och leverera service utöver förväntan. Arbetsuppgifterna i NK Kundservice är mycket varierande. Bland annat arbetar NK Kundservice med hänvisning, allmänna kundfrågor, NK Nyckeln, försäljning av presentkort, Tax Free, svarar på kundmejl mm. Den gemensamma nämnaren för alla arbetsuppgifter är service. Vi arbetar med service till besökare på NK samt avdelningarna på NK. Genom ditt sätt att agera och vara skall du fungera som en ambassadör för varumärket NK mot våra kunder.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för att ge service och drivs av mötet med människor. Att du som person också är positiv, har god samarbetsförmåga, är stresstålig och har viljan och modet att göra det där lilla extra för kunden. Vi ser gärna att du har lång erfarenhet inom service, ex från handel, hotell eller turism.
NK är en internationell och mångkulturell miljö så har du den bakgrunden är det ett plus. En fördel är om du har erfarenhet av att ha arbetat med starka internationella varumärken och aftercare service. Självklart måste du behärska både svenska och engelska obehindrat, du skall förstå våra nordiska språk och det är också bra om du talar ytterligare språk t.ex., mandarin, spanska, tyska eller franska.
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till anna.gillerstedt@nk.se
Sista ansökningsdag är den 20 augusti 2023.
Nordiska Kompaniet består av två varuhus, ett i Stockholm och ett i Göteborg. Varuhusen har en genomströmning av 14 miljoner besökare per år, och erbjuder ett brett sortiment med allt från mat och konfektyr till mode, accessoarer, leksaker, inredning kompletterat med caféer, restauranger och olika tjänster. När Nordiska Kompaniet grundades 1902 av Josef Sachs var ambitionen att varuhuset skulle vara en ”kommersiell och kulturell teater”. Ambitionen är fortfarande att Nordiska Kompaniet ska vara en scen för samtiden och erbjuda kunderna den mest inspirerande miljö för shopping och upplevelser.
NK Service AB är ett dotterbolag till AB Nordiska Kompaniet, en operativ driftsorganisation för varuhusets gemensamma drift och servicefunktioner samt NK Skolan. AB Nordiska Kompaniet är i sin tur ett dotterbolag till Hufvudstaden AB.
NK Service uppdrag är att leverera servicetjänster i världsklass till kunder, avdelningar och marknad. NK Service har ett operativt uppdrag att bemanna och ansvara för ett antal av varuhusens servicefunktioner såsom ex. Kundservice, varumottagning, bud & paket, miljöstation, städning, emballage.
NK Service har två roller: Att själva eller genom samarbetspartners leverera tjänster enligt avtalet/bilagor samt föreslå utveckling och förändring av tjänster.
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruiter Maria Johansson
0706067646
Recruiter Jakob Hemvik
0707949950
Retail Staffing Recruiter Julia Stranne
0723-289707
Retail Store Recruiter Daniel Gustafsson
0739177959
VD/Retail Staffing Manager Ulrika Mikkelsen
0767-774138
VD/Senior Executive Recruiter Olle Mikkelsen
0703-374405
Retail Store Recruiter Daniel Gustafsson
0739177959
Recruiter Malin Karlsson
0705 - 08 43 40