OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nobis Hotel stockholm är ett samtida lyxhotell med 201 rum som öppnade i december 2010 på Norrmalmstorg. Hotellet ingår i Nobiskoncernen tillsammans med företag som; Operakällaren, Hotel Skeppsholmen, Stallmästaregården, Hotel & Restaurant J, Miss Clara Hotel, Nobis Hotel Copenhagen och Blique by Nobis som öppnade under våren 2019.
Vi är ett femtjärnigt hotell med Stockholms bästa läge som söker någon som sätter lika höga krav på sin servicenivå som våra gäster gör. Du är van att arbeta med och för gäster från världens alla hörn och du arbetar som bäst med människor som har samma driv som du. Vår företagskultur genomsyrar högt i tak, familjär värme och vi sätter höga krav på ansvarskänsla hos våra medarbetare som alltid ser till gästens bästa. Du kommer ha en betydande roll i vår framgång.
Vem är du?
Vill du vara vårt ansikte utåt, den som gästerna möter först och den som vinkar adjö - då ska du söka denna tjänst. Vi söker någon som har öga för detaljer, älskar att se möjligheter i situationer och finnas tillhands till våra gäster och vår personal. Du har tydlig bild av vad som krävs av dig och vad femstjärnig service är.
Du har bra kunskap av vad Stockholm erbjuder turister under sommaren och älskar att småprata med andra. Vill du även avancera och börja arbeta med vår Concierge och Reception är det meriterande men inget krav.
Vi letar efter någon som kan komplettera vårt team på bästa sätt och vi sätter stor vikt vid personlighet. Engelska är det primära språket med våra gäster vilket innebär att du måste tala flytande Engelska, om du även talar och skriver Svenska är det meriterande.
Körkort är ett krav.
Vad erbjuder vi?
Vi är ett familjärt hotell som sätter stor vikt vid det personliga mötet med gäster. Vi sätter höga krav på leverans av service och ansvarstagande av all personal. Vi vågar visa vår personlighet och hoppas du vill dela med dig av din.
Ditt arbete kommer innebära första och sista mötet med gäster. Du hjälper till med bagage, rooming, parkering av bilar, hjälper taxichaufförer, lättare conciergefrågor och hjälper kollegor och gäster med andra situationer som kan hända under en dag.
Vi arbetar aktivt med internrekrytering och ser till individens önskemål om utveckling, och ser positivt om utveckling kan ske inom företaget. Vi vill arbeta med ambitiösa kollegor.
Vi erbjuder en visstidsanställning 75% med start omgående tom. 31/8 med stor chans till förlängning.
Timlön enl. ök
Intervjuer & urval kommer ske löpande varför vi ber dig söka så snart som möjligt. Tillträde snarast.
Vi kommer endast svara ansökningar som möter vår kravprofil.
Vi ser fram emot din ansökan!
Väl Mött
Sara Ståhl
Front of House Manager
Kontaktpersoner på detta företaget
Josefine Edstein, Receptionschef
Pawel Petersén, VD
0705224475
Emelie Alm, Director of inhouse sales
0709 60 22 70