OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Accelit Consulting AB är ett IT & Managementkonsultföretag med kunder både nationellt och internationellt. Vi söker nu en person som kommer att arbeta med kund och teknikersupport främst via telefon och ärendehanteringssystem.Felrapporterna avser nätverksutrustning såsom 3G basstationer.Du kommer att koordinera och driva ärenden/personal framåt, ha kontakt med tekniker och se till att tickets blir lösta.Skallkrav: 1.Vi söker någon som har arbetat i en NOC som övervakat nätverk Meriterande: 2.Någon typ/mindre kunskap om 3G/RAN-nätverk Ansökningsanvisningar: För varje av ovanstående två punkter, ange hur länge du arbetat med dessa.Notera att du måste uppfylla skallkraven för att söka.Ange rubriken: "TroubleReportHandler03".Skicka in så fort som möjligt då denna annons endast kommer att finnas ute i 2 dagar.Vi vill inte bli kontaktade av säljare.