OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en administratör som är framåt och självgående.
Om företaget
Vår kund är en global aktör inom kraftförsörjningslösningar. Mer information om vår kund ges vid en personlig intervju.
Din profil
Skallkrav:
- lägst gymnasiekompetens
- god förståelse av exel
- flytande svenska i tal och skrift
- goda kunskaper i engelska, framförallt i tal
- körkort
Meriterande krav:
- erfarenhet av affärssystem, exempelvis SAP, Oracle eller liknande
Du kommer att arbeta på ett mindre kontor och behöver vara självgående och driven. Mycket av dom administrativa uppgifterna baseras på att avläsa exefiler och du måste därför känna dig bekväm med det. Viktigare att kunna avläsa än att kunna hantera exel. Arbetet består av rapportering till SCB, kontroll av interna system, manuell hantering av tullfrågor samt beställningar av kontorsmaterial etc till kontoret. Du blir spindeln i nätet på det lilla kontoret som består av 6 personer.
Tjänsten är ett vikariat på 6 månader.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: 20 juni
Lön: enligt överenskommelse
Placering: Jönköping
Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996