Noggrann administratör sökes för distansuppdrag

Arbetsbeskrivning

Presentation

Vi söker nu dig som kan hjälpa vår uppdragsgivare under 2 månader med administrativt arbete!
Introduktion kommer att ske i Karlskrona under 2-5 dagar, det är därför viktigt att du kan lösa boende där och transport dit själv. Därefter kommer du att kunna sitta hemifrån med dessa arbetsuppgifter. Perioden är mellan den 15 oktober och den 15 december och tjänsten är på heltid. Du arbetar tills projektet är klart, deadline är den 15 oktober. Kanske studerar du en lättare kurs på distans och vill ha något mer att göra? Arbetsmängden är baserat på en heltidstjänst och det är därför viktigt att du kan arbeta hela perioden och ägna så mycket tid som krävs för att hålla deadline.
Sök redan idag, då urval sker löpande!


Arbetsuppgifter

Du kommer att strukturera och administrera filer i deras dokumentsystem. Företagets rutiner och intruktioner finns idag dokumentstyrda och lagrade i deras dokumentstyrningssystem eCM. Detta kommer att ersätas med en egenutvecklad Sharepoint site.
I samband med detta måste dokumenten läggas över på nya mallar, samt att information måste föras över från eCM till Sharepoint siten. De filer som ska föras över är i formaten Word, Excel, Powerpoint och pdfer.

Utbildning/erfarenhet

Du måste vara en person med en otrolig diciplin för att klara detta uppdrag i och med att du arbetar hemifrån och förväntas leverera! Det är viktigt att du har ordning och reda. Vidare är det av stor vikt att du har förmågan att strukturera och systematisera ditt arbete. Noggrann och ansvarstagande är två nyckelegenskaper för att klara denna roll.
Det krävs att du har goda kunskaper i Word, Excel och Powerpoint. Det är meriterande om du har arbetat Sharepoint tidigare.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 23 september 2016

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024