Noggrann administratör till uppdrag på Intertek i Kista

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en noggrann och servicefokuserad person med känsla för siffror? För Interteks räkning söker vi på KFX HR-partner nu en administratör för ett uppdrag som sträcker sig till och med december. Detta är rollen för dig som har tidigare erfarenhet av administration i någon form och som skulle beskriva dig själv som ansvarstagande med ett öga för detaljer!

Om företaget
Många konsumenter, företag och organisationer känner oro över att tillverkningen av produkter och leveransen av tjänster potentiellt kan påverka arbetstagare, samhälle, säkerhet och miljö negativt. Intertek har utvecklat en rad riskbaserade ledningsverktyg och revisionslösningar för att bedöma och jämföra leverantörer, för att på så vis hjälpa företag och organisationer att hantera och följa upp status i sina leverantörskedjor. Genom deras tjänster inom allt från revision, inspektion, provning, utbildning och konsultation till kvalitetssäkring och certifiering bidrar de till att öka värdet på deras kunders produkter, processer och system. Med ett nätverk av fler än 1 000 laboratorier och kontor och över 40 000 anställda i mer än 100 länder hjälper de företag att lyckas på den globala marknaden.

I denna tjänst kommer du att vara anställd av KFX HR-partner men arbeta hos Intertek i Kista. Du kommer att vara stationerad på Interteks kontor som ligger cirka fem minuters promenad från Kista Centrum eller Helenelunds pendelstation.

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du, tillsammans med en annan kollega i teamet, ansvara för att ta fram underlaget och förbereda inför fakturering. Du kommer att ta fram det debiteringsunderlag som faktureringsteamet sedan skickar vidare till företagets kunder och leverantörer. Förutom administrationen innefattar rollen en del kontakt med kunder, underleverantörer och interna medarbetare.

Kvalifikationer
Vi söker dig som trivs i en administrativ roll, där du får nyttja din förmåga att skapa struktur och ordning. Du är nogrann och uppmärksam i ditt arbetsutförande och kontrollerar alltid det du levererar vidare. Då du samarbetar nära företagets ekonomifunktion ser vi gärna att du har en känsla för siffror och tycker om detaljer. Utöver detta är du en servicemedveten person som gärna lyfter luren och tar kontakt med dina medarbetare, kunder eller andra parter. Som person är du öppen för nya utmaningar och trivs i en social miljö där du får möjlighet till flera kontaktytor.

Övrigt
Detta är en konsultroll med start omgående. Uppdraget sträcker sig till december 2018 och vi söker dig som kan och vill arbeta hela sommaren. Vid eventuella frågor kring tjänsten eller processen, välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på 08-663 99 00.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 22 maj 2018

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024