OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB
Är du en administratör i världsklass som vill jobba med handläggning av avtal hos vår kund? Då får du inte missa att söka den här tjänsten.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med avtalsadministration inom finansieringsbranschen. Du handlägger hyresavtal av IT-utrustning genom hela den administrativa processen. Detta innebär att du har kontakt med både kunden och säljaren, du har kontakt med leverantören, skickar hyresavtalet till kunden, hanterar fakturor från leverantören, lägger in dessa i affärssystemet och kontrollerar att fakturorna stämmer med beviljad kredit.
Detta är övergripande vad ditt arbete innefattar men fler moment kommer att vara en del av tjänsten.
Hos vår kund får du ett utmanande och roligt arbete som kräver mycket av dig som administratör. Du får en trevlig arbetsplats med en familjär känsla.
Om företaget
Vår kund är ett företag som grundades 2007 och jobbar med finansiering inom IT.
I Sverige finns företaget i Stockholm och Linköping. Från kontoret i Linköping sköts all administration och backoffice och det är till detta kontor vi nu söker en ny medarbetare.
I dagsläget arbetar 8 personer på kontoret i Linköping.
Din profil
Du som söker är en person med mycket god administrativ förmåga – vi tror att det krävs att du har arbetat ett par år i en administrativ tjänst.
Du är en person med affärsmannamässig inställning och förståelse.
Det krävs att du är van att arbeta i något affärssystem.
Det är en komplex administrativ roll som kräver att du är en duktig administratör med bra förmåga att strukturera och ha koll. Rollen kräver att du har känsla för siffror och att du har förmågan att tänka logiskt och göra rimliga bedömningar i ditt dagliga arbete.
Du är en person som är noggrann i ditt arbete och har förmågan att hålla flera saker igång samtidigt. Du är en social person med ett eget driv och viljan att lära dig nya saker.
Du behärskar svenska väl i tal och skrift.
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Tillträde snarast
Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996