Noggrann ekonomiassistent för omgående uppdrag i Hässleholm!

Arbetsbeskrivning

Presentation
Nu söker vi en Ekonomiassistent till Kundreskontra för uppdrag till vår kund i Hässleholm! Uppdraget förväntas starta omgående och pågår i 2 månader. Observera kort ansökningstid, sök tjänsten redan idag!

Arbetsuppgifter
Som ekonomiadministratör kommer du att arbeta med Kundreskontra hos vår kund, med fokus på fakturaflöde. I rollen ingår enklare ekonomiarbete, där du arbetar i affärssystemet SAP samt Excel. För att vara framgångsrik i rollen är det viktigt att du har förmågan att ta in och sammanställa större mängder information, för att sedan skapa, skicka och hantera fakturor utifrån underlaget. Du har god kännedom kring området ekonomi vilket ger dig en helhetsförståelse i ditt arbete. Du är flexibel och har lätt för att sätta dig in i nya uppgifter.

Uppdraget kommer att starta omgående och fortgår i 2 månader, vänligen notera din tillgänglighet redan i din ansökan!

Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig med administrativ bakgrund inom ekonomi. Du har utbildning inom ekonomi på gymnasienivå, samt har hunnit arbeta i minst 1-2 år och kan därför snabbt bli självständig i ditt arbete. Du har god erfarenhet av Excel. Erfarenhet av SAP är meriterande för tjänsten.
Du är en noggrann och strukturerad person som trivs i konsultrollen där du får möta nya uppgifter, kollegor och organisationer. Du är flexibel och trivs i sociala grupper.

Det är ett krav för rollen att du har möjlighet att starta omgående, samt kan arbeta heltid i två månader framåt. Uppdraget förväntas starta inom 1 vecka.

Du behärskar svenska på flytande nivå i tal och skrift.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.

Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 28 mars 2017

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


21 november 2024