OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund, ett välkänt bolag med kontor i centrala Stockholm, söker en trygg ekonomiassistent inom kund- och leverantörsreskontra!
Är du en trygg och stabil ekonomiassistent som har arbetat med stora flöden och har erfarenhet av både kund- och leverantörsreskontra? Värdesätter du varierande arbetsuppgifter och ett stort välkänt bolag där du får bidra med din positiva inställning och kompetens? Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående.
Ditt anställningserbjudande
Vår kund har kontor mitt i centrala Stockholm, vid Kungsträdgården. Du erbjuds ett konsultuppdrag på 8 månader med möjlighet till förlängning hos ett uppskattat och välkänt bolag med spännande utvecklingsmöjligheter.
Som konsult hos oss på TNG är det också oerhört viktigt att du trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att jobba i reskontragruppen med främst leverantörsreskontra, men vid behov även kundreskontra.
Arbetet består bland annat i att:
• registrera leverantörsfakturor
• hantera och kontera omkostnadsfakturor
• säkerställa att leverantörsfakturor blir betalda i tid
• ge god service både internt och externt via telefon och mail
Värt att veta
Tjänsten utgår från vår kunds huvudkontor och är ett konsultuppdrag på heltid som sträcker sig fram t.o.m. 31/8 2023, med goda möjligheter till förlängning. För dig som önskar finns även möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar/vecka. Arbetstiderna är 08.00-16.30 med 45 minuters lunch.
Tjänsten ska tillsättas omgående.
Våra förväntningar
Vi söker dig som är en noggrann lagspelare, men som inte duckar för eget ansvar. Du är trygg i dig själv och vet vad du kan samtidigt som du är en positiv person som tycker det är viktigt att bidra till en bra arbetsmiljö. Vidare har du ett ett öga för detaljer, är snabblärd och utrustad med tålamod. Din tidigare erfarenhet som ekonomiassistent gör att du har ett helhetstänk och vana av olika system. Du arbetar strukturerat och analytiskt och är en person med stor servicekänsla!
Det är meriterande om du har erfarenhet av kundreskontra och erfarenhet av arbete i Rillion/IFS.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07