Noggrann, kommunikativ person för extrajobb på industritvätt

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta extra i ett industritvätteri i Eskilstuna. Det är ett krav att du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning för att bli aktuell för den här tjänsten. Det kan till exempel vara ett annat arbete eller studier. Observera att vi inte kommer att behandla ansökningar som inte uppfyller kravet. Det är viktigt att du beskriver i din ansökan vilken annan sysselsättning du har och hur många vardagar du är intresserad av att arbeta per vecka.

Vi söker främst personal till två avdelningar. I arbetsuppgifterna på den ena avdelningen ingår det att packa tvätt i burar utifrån en kundorder. Det innebär att du packar både plagg, handdukar och sängkläder färdigt till kund. I arbetsuppgifterna på den andra avdelningen ingår det att sortera, tvätta, vika, registrera plagg och order i datorn samt packa tvätt. För de båda avdelningarna ingår även en del arbete med datorer där du till exempel registrerar kundorder och plagg.



Din profil

För att lyckas i det här arbetet är det viktigt att du har god förmåga till överblick, att du kan hantera flera saker samtidigt och vara stresstålig. Det är viktigt att du är uthållig och har god fysik då arbetet är fysiskt krävande och består av en del tunga arbetsmoment men att du samtidigt kan hålla ett högt tempo och är noggrann.

Det är även av betydelse att du är kommunikativ och att du hanterar det svenska språket. Vi ser även att du är en lösningsfokuserad och flexibel person. Den vi söker ska även kunna ta egna initiativ och arbeta självständigt men även trivas med att arbeta i grupp och samarbeta med andra. Det är en fördel att du är lättlärd och skärpt samt trivs med att arbeta i en bullrig miljö.



Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB ESKILSTUNA
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 30 augusti 2016

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


4 november 2024

Tvättbiträde

Tvättbiträde

30 oktober 2024

Välkommen Tisdag 5/11 kl.11.00-13.00

Välkommen Tisdag 5/11 kl.11.00-13.00

29 oktober 2024