Noggrann materialhanterare till företag inom läkemedel!

Noggrann materialhanterare till företag inom läkemedel!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är ansvarstagande, engagerad, prestigelös och har god samarbetsförmåga. Är du en person som tycker om att arbeta i ett högt tempo och vill arbeta på ett bolag som gör skillnad? Då kan rollen som materialhantrerare hos vår kund vara rollen för dig! Välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett av Europas ledande företag inom läkemedelstillverkning och lagerberredningar. Deras samhällsuppdrag är att utveckla och tillverka individanpassade läkemedel för patienter med speciella behov. De bedriver också utveckling och kontraktstillverkning av läkemedel på uppdrag av bioteknik- och läkemedelsföretag.

Som materialhanterare tillhör du sektionen Materialhantering Stockholm som ligger under enheten Supply Chain. Avdelningen ansvarar för att för att förse verksamhetens tillverkningsavdelning med insatsvaror samt även utleverans av tillverkade produkter. Arbetet innebär traditionellt lagerarbete såsom godsmottagning, inlagring, plock och inventering. Tjänsten ställer höga krav på noggrannhet, strikta hygienrutiner och förmåga att följa skrivna instruktioner och uppsatta rutiner.

För rätt person finns det mycket goda möjligheter till direktanställning hos vår kund på sikt!

Du erbjuds


* En långsiktig och utvecklande tjänst på ett bolag som gör skillnad!
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
- Lagerläggning, plock av order och beställningar
- Materialavrop på förbrukningsmateriel och godkända läkemedel
- Godsmottagning och kontroll på ankommande insatsmaterial
- Leverans till tillverkningsavdelningar
- Transportbokning, reklamationshantering, utleverans av tillverkade produkter

Arbetet ställer höga krav på noggrannhet, hygien och förmåga att följa skrivna instruktioner och uppsatta rutiner.

Inför ev. anställning är det krav på att du genomgår en alkohol-/drogtest samt lämnar in ett utdrag ur belastningsregistret.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial utbildning
- Är flytande i det svenska språket i både tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska
- Är van vid att skriva och följa skrivna instruktioner
- Har god datorvana samt kunskap i Excel
- Har erfarenhet av service

Som person är du


* Kommunikativ
* Noggrann
* Lösningsorienterad


Övrig information


* Start: Januari
* Omfattning: Heltid
* Arbetstider: måndag-fredag 08:00-16.30, finns eventuellt möjlighet till flex beroende på belastningen.
* Placering: Kungens Kurva, Huddinge


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 december 2022
  • Ansök senast: 17 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

2 oktober 2024