OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 200 anställda med en omsättning på ca 230 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö, Lund, Skanör, Göteborg, Torslanda och Varberg. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.
Vi söker dig som är självständig, initiativrik och har ett genuint intresse för administration. Som Regionschefs-assistent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara att underlätta för Regionschefen i det dagliga arbetet. För att trivas med din roll måste du gilla administrativa göromål, vara noggrann och självgående. Vi ser det som en styrka att du är flexibel och har lätt att arbeta med flera uppgifter inom olika områden samtidigt. Som person är du lättlärd och gillar att samarbeta med andra i både stort och smått. Att du är en person som har viljan att leverera med högsta kvalitet är en självklarhet.
ARBETSUPPGIFTER
* Fördelning av möten till mäkleriet
* Framtagande och behandling av marknadsandelar, statistik och liknande rapporter (NKI, försäljning etc.)
* Förberedelse, planering, schemaläggning, uppföljning av möten (veckomöten, månadsmöten, regionschefsmöten etc.)
* Framtagande av mötesmaterial, presentationsmaterial och underlag till Regionschefen
* Administration och inköp vid födelsedagar, avtackningar etc.
* Sakgranskning av fakturor
* Rapportering och uppföljning av personalrelaterade ärenden inom mäkleriet (börjar/slutar, semestrar, kalendrar, schemaläggning utbildningar, prognoser etc.)
* Behjälplig vid genomförande och uppföljning av tävlingar, försäljningsaktiviteter eller mäklarsatsningar
* Administration av Skånes deltagare på Erik Olsson Skolan
KVALIFIKATIONER
* Dokumenterad administrativ erfarenhet, kunskaper inom hela Officepaketet
* 1 - 3 års arbetslivserfarenhet i en affärsinriktad miljö
* Meriterande om du tidigare har arbetat som Regionschefsassistent eller Försäljningschefsassistent i en försäljningsorganisation eller på en fastighetsförmedling
PERSONLIGA EGENSKAPER
* Analytisk, strukturerad och noggrann
* Självgående och driven
* Hög social kompetens och god kommunikativ förmåga
* Förmåga att prioritera men samtidigt kunna arbeta med flera saker parallellt
* Prestigelös med hög integritet
TILLTRÄDE
Omgående
ANSTÄLLNINGSFORM
Visstidsanställning 24 månader
LÖN
Fast enligt överenskommelse
KONTAKTPERSON
Maria Arup
Maria.arup@erikolsson.se
070-749 04 22
Kontaktpersoner på detta företaget
Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se