Noggrann och strukturerad administratör

Noggrann och strukturerad administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig med erfarenhet av administrativt arbete och goda kunskaper i Excel till ett uppdrag hos vår kund. Du drivs av arbetsuppgifter som kräver stor noggrannhet och metodiskt arbete. Detta uppdrag blir ett detektivarbete där du kommer att säkerställa att även de minsta detaljerna följer med när kunden byter affärssystem. Låter detta som ett uppdrag för dig? Sök redan idag, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vår kund söker en administratör att stötta upp under deras byte av affärssystem. Uppdraget är på heltid och kommer att löpa under 6 månader.

Du erbjuds


* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
På detta uppdrag kommer du att stötta verksamheten med primärt två arbetsuppgifter, där den ena är att dubbelkolla att informationen som förts över från det gamla systemet till det nya är korrekt och därmed uppdatera det nya systemet om det felar. Den andra huvuduppgiften blir att själv föra över data till det nya systemet.
Detta är ett uppdrag som kräver stor noggrannhet och en person som inte missar detaljer.

VI SÖKER DIG SOM
Du har erfarenhet av administrativt arbete och en vana av att arbeta i affärssystem. Du är van att använda datorn som ditt främsta arbetsredskap och drivs av, snarare än tröttnar på, att över en längre tid ha hög koncentration på att säkerställa att minsta siffra och decimal stämmer. Vidare har du goda kunskaper i och är van att använda excel. Du har dessutom goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då det krävs för att genomföra detta uppdrag.

Som person är du:


* Noggrann då hela uppdraget bygger på att fånga upp detaljer och säkerställa att rätt information är på rätt plats.
* Strukturerad då det krävs att du på ett metodiskt sätt kan arbeta dig genom en stor mängd data.
* Dessutom är du självgående och kan efter introduktion och instruktioner självständigt driva detta arbete framåt.


Övrig information


* Start: Januari
* Omfattning: Heltid 6 månader
* Placering: Örebro
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2020
  • Ansök senast: 16 januari 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024