OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
beebyte växer och vi är just nu i behov av ytterliggare en lagspelare till vår Help Desk. Som tekniker i vår första linjes support så behöver du ha stort sinne för ordning och reda och möjlighet att hantera flera bollar samtidigt. Det är givetvis också viktigt att du har lätt för att samtala med människor och uttrycka dig på ett professionellt och vänligt vis.
Supporten sköter de flesta av våra kundärenden och mindre migrationsarbeten av webbsidor och e-handelssystem varför det är viktigt att du är noggrann och intresserad av programvaror som MySQL Server, Apache, WordPress och WooCommerce. Ett plus är om du sedan tidigare också är bekant med Windows och Linux Server.
Då den största delen av supporten ges via telefon, chat och e-post till Svenska och utländska kunder så är det viktigt att du hanterar både Svenska och Engelska bra i såväl skriven som muntlig form.
Vi kommer, efter att du kommit ombord, att vägleda dig och introducera dig i de vanligaste momenten. Därför bedömer vi viljan att lära som viktigare än tidigare erfarenhet.
Då vi är ett litet företag, med ett tight team, så finns det goda möjligheter att utveckla sina tekniska kunskaper hos oss. I allt från server och container -teknologier till nätverk och säkerhet.
Bedömning och intervjuer sker löpande. Maila ansökan till jobb@beebyte.se, bifoga personligt brev, CV och löneanspråk.