Noggranna Växeltelefonister till Telia!

Arbetsbeskrivning

Noggranna Växeltelefonister till Telia!
Vi söker dig som vill följa med Telia på en förändringsresa inom molnbaserade tjänster för våra företagskunder! Vi tror att du är en person med god samarbetsförmåga och viljan att alltid sträva efter en kundupplevelse i världsklass!

Arbetsbeskrivning

I rollen som växeltelefonist arbetar du med något av det viktigaste Telia har, nämligen deras kunder. Du kommer du att vara kundernas specialist på både leverans och first line support de växeltjänster som de använder eller är intresserade av. I rollen ingår du i order och leveransenheten, Mobile Business Solutions, och i det dagliga arbetet ansvarar du för leverans, eftermarknad och support för Telias nya växellösning Touchpoint. Som växeltelefonist arbetar du uteslutande mot företagskunder i en backoffice-roll med kundkontakt över telefon och mail. Du kommer att arbeta med både leverans och telefonsupport mot våra slutkunder. Dessa arbetsuppgifter ger dig en värdefull kompetens och inblick i hur växeln är uppbyggd, vilket bidrar till en kundupplevelse i världsklass!

Arbetsteamet

På avdelningen finns två arbetsteam som tillsammans har två teamledare och en kompetenscoach som finns där för dig. Arbetsteamet har en god sammanhållning och beskrivs som serviceinriktade, motiverade och med en god laganda. Dina kollegor är ett härligt gäng med olika bakgrunder och personligheter som kompletterar varandra väl. Teamet arbetar nära varandra och har ett klimat som uppmuntrar till dialoger. I teamet finns en stark yrkesstolthet och ett kundfokus utöver det vanliga.

”Vi är med där det händer och brinner för våra kunder, har en efterfrågad kompetens och stort engagemang”

Vem söker vi?

Nu söker vi dig som drivs av att arbeta i en miljö som ständigt anpassar sig efter marknadens och framförallt kundernas behov. Som person ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att skapa goda relationer. Vi sätter ett stort värde i att du har en vilja och ett engagemang till att lära dig mer om Telia och uppdraget som du arbetar på. En positiv inställning, en känsla för kvalité och god samarbetsförmåga kommer att hjälpa dig till att snabbt sätta dig in i rollen. Eftersom att Telia arbetar nära sina kunder är det viktigt att du kan kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift.

Övrig information

Arbetsplatsen har öppet vardagar från 07.45 – 18.00, vi tillämpar fast månadslön och har kollektivavtal.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Sundsvall

Omfattning: Heltid

Sista ansökningsdag: 2017-01-09, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag

För information: Kontakta rekryteringsansvarig Amy Tubtim Gudjonsson på, Amy.Gudjonsson@randstad.se [ mailto:Amy.Gudjonsson@randstad.se ] , observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.Randstad.se [ http://www.randstad.se/ ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb