Nöjesresan.se söker en ny kollega till kundtjänst, rekrytering

Arbetsbeskrivning

Rekryteringsträff:

Du är välkommen att presentera dig på vår rekryteringsträff. Tisdagen den 14 mars klockan 10.00-12.00 på Tunnelgatan 3, arbetsförmedlingen-city. Uppgång tunnelbanestation Hötorget. Medtag CV och personligt brev, förbered dig på en kortare intervju.

Nu söker Nöjesresan.se en ny kollega till kundtjänst med placering på kontoret mitt i centrala Stockholm. Du kommer att tillhöra kundtjänstteamet som i dagsläget består av 4 personer där du tillsammans med dina kollegor hanterar kundsamtal och administration gällande bokningar och evenemangsbiljetter.

Tjänsten är en rekrytering på heltid med tillsvidareanställning hos Nöjesresan.se. Nöjesresan.se är en expanderande researrangör med fokus på nöjesresor inom Sverige och Europa. Med sina nischade paketresor - alltifrån musikalresor, motorresor, konsertresor, och fotbollsresor ute i Europa - är Nöjesresan.se en ledande aktör som erbjuder Sveriges bredaste utbud. Nöjesresan.se erbjuder en rolig arbetsplats med mycket skratt, glädje och bra villkor!

Arbetsuppgifter: I rollen som Kundtjänstmedarbetare kommer du att besvara inkommande samtal från både privat- och företagskunder. I ditt arbete är du behjälplig med att ge kundservice gällande paket- och nöjesresor samt genomföra bokningar. Eftersom Nöjesresan.se erbjuder helhetslösningar gällande paket- och nöjesresor är det du som hjälper kunder med att skräddarsy alltifrån weekendresor för privatpersoner till större gruppresor.
Din bakgrund: Vi söker dig som har en slutförd gymnasial utbildning och har arbetat 1-2 år inom kundtjänst och/eller administration. Du har god data- och systemvana samt är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Är du van av att arbeta med telefon som främsta arbetsredskap är det fördelaktigt. Personliga egenskaper: Du är glad och positiv till din person. Du är kundorienterad och inställd på att alltid ge bästa möjliga service. Det är viktigt att du är ansvarstagande, noggrann och gillar ordning och reda. Då du dagligen har kontakt med kunder har du en god kommunikativ förmåga och vet vad som förväntas i en servicerelaterad roll. Du är därtill en handlingskraftig och lösningsorienterad person som har förmågan att prioritera då det tidvis är mycket att göra. Viktigast av allt är att du är en lagspelare som stöttar och peppar dina kollegor och tycker om att sprida positiv energi runt omkring dig.
Du ges möjligheten att vara med och bidra på en expanderande researrangör inom nischade paket- och nöjesresor. Har du dessutom ett intresse inom sport, resor, musik eller kultur är det här jobbet för dig!

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till rekryteringskonsult Anna Kalzen på telefonnummer 0700-905 491 eller anna.kalzen@avanzera.se. Vi ser fram emot att få träffa dig på tisdag den 14 mars.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 7 mars 2017

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


26 november 2024