OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare i Kundtjänst är du Nordeas ansikte utåt och har därför stor möjlighet att ge kunden en positiv kundupplevelse.Du arbetar både med kassaärenden och kontantlös service samt fungerar som värd/värdinna.Rådgivning kan ges till besökande kunder i mån av tid.Tjänsten är ett deltidsvikariat om ca 60 % som påbörjas i november och löper till och med mars 2011.Nöjda kunder är A och O Vi i Nordea jobbar kontinuerligt med att ge våra kunder hög service och agerar försäljningsinriktat i det spontana kundmötet.Vi bokar in potentiella förmånskunder till Personlig Bankman för optimerad kundnöjdhet och affärsnytta.Genom detta skapar vi positiva kundupplevelser som bidrar i vår färdväg att gå från "good to great".Utåtriktad, energisk och engagerad Arbetet förutsätter att du proaktiv och har förmågan att se möjligheter i varje enskild kundsituation.Du är en lagspelare med stort intresse av att göra affärer och med stor ambition till egen utveckling.Du är säljande, utåtriktad, initiativrik och har ett eget driv.Du stimuleras av att arbeta målstyrt med försäljning, tycker om nya utmaningar och trivs med att arbeta såväl i team som självständigt.Det är meriterande om du har en akademisk utbildning eller motsvarande kompetens.Fackliga frågor besvaras av Git Lindell (Finansförbundet), på telefon 0584-108 12 Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2010-10-24.Laxå kontoret ingår i ett block av 3 kontor Askersund, Laxå och Kumla, för rätt person kan det innebära en del extraarbeten på dessa kontor i framtiden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Harlén
016-16 48 01
Carl Ekelund
Lena Eriksson
Kjell Granlund
George Trantafillos
Magdalena Björkbäck
070-597 66 41
Heléne Wiberg
0101563790
Maria Eriksson
0101563790
Peter Tökke
Mustafa Naama
+46727301980