OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordea söker kundansvarig till kontoret i Nacka
Nordea utvecklas starkt och vi söker därför en kundansvarig till kontoret i Nacka. Kundansvariga ansvarar för företagsbearbetningen i Nacka, Värmdö och Tyresö kommuner.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundansvarig hanterar du Nordeas relation med ett antal företagskunder. En stor del av din tid ägnas åt att bearbeta marknaden för att etablera nya kontakter och samarbeten, samtidigt som du utvecklar och fördjupar de befintliga kundrelationerna. Din relation till företagen och dess nyckelpersoner är helt avgörande och genom att vara en aktiv partner till våra kunder bidrar du till att förverkliga såväl våra kunders som Nordeas planer.
Utbildning/Erfarenhet
Vi söker dig som har ett stort intresse av försäljning och av att göra affärer. Du stimuleras av att möta både nya och befintliga kunder och sätta dig in i deras olika verksamheter. Du är en god lyssnare, ser till helheten och kan paketera lösningar efter kundernas skiftande behov. Din förmåga att skapa nätverk och arbeta målstyrt med försäljning är viktiga framgångsfaktorer i rollen som kundansvarig.
Vidare tycker du om att arbeta i team, är reslutatinriktad och har erfarenhet av att arbeta under eget ansvar mot uppsatta mål. Du har erfarenhet av försäljning i någon roll eller har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har även utbildning på högskolenivå eller motsvarande.
Välkommen med din ansökan och CV senast den 23 oktober 2006. Ansök via: www.nordea.com/jobb
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Harlén
016-16 48 01
Carl Ekelund
Lena Eriksson
Kjell Granlund
George Trantafillos
Magdalena Björkbäck
070-597 66 41
Heléne Wiberg
0101563790
Maria Eriksson
0101563790
Peter Tökke
Mustafa Naama
+46727301980