OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bidra till att förbättra säkerheten och utveckla en tryggare vardag för våra kunder? Vi bär stolt på det förtroende våra kunder har gett oss och bistår med kvalitetssäkrade och trygga säkerhetslösningar. Vi söker nu dig som delar det säkerhetsintresset med oss!
Om uppdraget
I rollen som säljande projektledare ansvarar du för genomförandet av våra projekt, från kalkyl till leverans. Storleken på projekten kan variera ifrån små till medelstora. Du kommer vara en viktig funktion för avdelningen där vi arbetar tätt tillsammans i grupp. Du kommer ansvara för de ekonomiska resultaten inom dina projekt, att dom blir genomförda i tid och inom den bestämda budgeten.
Du kommer planera och stötta tekniker, genomföra inköp och föra dialog med kund och göra kundbesök för projektering och försäljning. Du kommer också ha ett tätt samarbete med affärschefen och vara med och utveckla verksamhetens processer och affärer.
På LEVEL Technology blir du del av ett engagerat, drivet och positivt team som varje dag hjälper företag, personer och organisationer till en tryggare tillvaro. Vårt mål är att våra kunder ska kunna leva ett så bra liv som möjligt, trots ovanliga utmaningar.
Arbetsplatsen präglas av ett stort personligt engagemang, gemenskap och framåtanda. Vi jobbar aktivt och tillsammans för att vara den bästa leverantören av säkerhetstjänster för våra uppdragsgivare och den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare.
Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du har arbetat som projektledare ett par år tidigare inom säkerhet/teknik. Du har lätt att samarbeta med personer samt förmedla information på ett tydligt sätt, både muntligt och skriftligt. Du har en förmåga att förutse problem och skapar strukturerade tillvägagångssätt för att hålla ordning på parallella uppgifter.
Vi är kvalitetsorienterade och är lyhörda mot våra kunders behov. Vi ser därför att du har gott sinne för service och är lösningsorienterad.
Du har följande kvalifikationer:
Relevant teknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Teknisk kompetens med mycket god administrativ förmåga
Erfarenhet av ekonomi/fakturering samt budgetering
Erfarenhet utav projektering och offerera
B Körkort
Det är meriterande om du tidigare har arbetat i affärssystemet Entré Portal.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som anställd hos oss erbjuder vi dig kontinuerlig kompetensutveckling, förmånsbil, friskvårdsbidrag och övriga kollektivavtalade förmåner. Vi tror på långsiktiga samarbeten och vill utvecklas tillsammans med vår personal!
Förutom en spännande och varierad arbetsmiljö med engagemang, gemenskap och framåtanda, erbjuder vi en heltidsanställning.
Vi tillämpar sex månaders provanställning.
Vi genomför bakgrundskontroll på all vår personal samt en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen.
Start
Omgående, startdatum enligt överenskommelse
Placering
Sundbyberg
Ansökan
Om du uppfyller kraven ovan och vill bli en del av Team LEVEL, är du välkommen in med din ansökan till rekrytering@nordiclevelgroup.com
Ansökan ska innehålla ett utförligt CV där tidigare arbetsgivare, arbetsuppgifter samt tidsperiod framgår. Urval sker löpande.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Om Nordic LEVEL Group
Koncernen grundades 1989 och är en heltäckande leverantör inom säkerhetsrådgivning, säkerhetstjänster och service. Vi är verksamma inom många olika branscher och områden och erbjuder ett brett tjänsteutbud – Allt ifrån rådgivning, analyser, auktoriserade utbildningar till bevakning och personskydd & facility services.
Namnet LEVEL symboliserar vår förmåga att täcka våra kunders behov på olika nivåer och inom många områden i kombination med att lyfta tryggheten och servicen till en högre nivå.