Nordic Service & Support Manager

Arbetsbeskrivning

Är du en engagerad ledare vars hjärta klappar lite extra för operations? Då är det här kanske rollen för dig!

Om rollen
Visual Art fortsätter att växa och söker nu en driven ledare till vår nordiska Service & Supportavdelning. I rollen har du personalansvar och driver avdelningens arbete i daglig drift & utveckling av medarbetare och processer - Allt för att möta behovet från vår växande kundstock på nordisk nivå. Rollen har självklart också ansvar för avdelningens produktivitet och lönsamhet. Du rapporterar till Head of Operations och är placerad på vårt nya fina kontor på Hälsingegatan 47 i Stockholm.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Löpande uppföljning av avdelningens resultat

- Paketering och prissättning av våra service- och supporttjänster

- Säljstöd vid införsäljning av service & supportavtal

- Avtalsförhandling och Kravställning mot underentreprenör

- Skapa och presentera servicerapporter för kunder

- Löpande förbättra interna processer och samarbeten

Vem är du?
Du är en tydlig ledare som med van hand ser till att samarbete och arbetsfördelning fungerar väl, både inom avdelningen och mot resterande organisation. Du har förmågan att på ett entusiasmerande sätt leda teamet i en omväxlande vardag och ger dem förutsättningar att lösa våra tekniska utmaningar på bästa möjliga sätt.

Vi tror att du drivs av att utveckla arbetssätt och processer för att förbättra lönsamhet och vår leverans till våra kunder. Vi tror också att du

- Har minst fem års relevant arbetserfarenhet

- Har goda kunskaper i Excel

- Är van användare av hela officepaketet

- Pratar och skriver Svenska och Engelska obehindrat

Det är meriterande om du har erfarenhet av ServiceNow, vana från andra drift/operationsavdelningar eller ett par års erfarenhet som ledare.

Om oss
Visual Art är experter på Digital Signage med huvudkontor i Stockholm och verksamhet i Norden, Tyskland, Spanien och USA. Bolaget startade 1997 och har idag drygt 120 medarbetare i ett flertal länder. Visual Art är en data-driven och strategisk partner som hjälper kunderna att skapa riktigt affärsvärde och nå deras KPI:er. Det digitala nätverket består av fler än 26,000 ytor på 4,312 platser i 23 länder. www.visualart.com (http://www.visualart.com/). Hos oss är vi Brave, Curious och Responsible och är stolta över vår kunskap och passion för att leverera helhetslösningar till våra kunder.

Ansökan
Välkommen med din ansökan snarast, vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Visual Art
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2023
  • Ansök senast: 8 juli 2023

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024