Nordisk KAM support Nestlé Professional

Nordisk KAM support Nestlé Professional

Arbetsbeskrivning

Siktar du på en karriär inom försäljning och administration? Trivs du att arbeta i en supportfunktion där din vardag består av en fartfylld agenda med många spännande uppgifter? Triggas du av att arbeta i en roll där du har många kontaktytor? Nu har du möjlighet att bli en del av ett kommersiellt team där du som Nordisk KAM Support kommer att arbeta med några av de starkaste varumärkena i Sverige!
Vi erbjuder
En intressant tjänst för dig som vill som vill jobba med både interna och externa kunder. Då detta är en ny roll, har du möjlighet att vara med att ge din prägel på rollen!
Som Nordisk KAM support blir du en del av ett team som består av 14 personer. Du rapporterar till Head of Sales Nestle Professional Nordic.
Arbetet innebär
Säljsupport är viktigt bland annat för att följa upp våra aktiviteter på hos Nestlé Professional. Vi söker därför dig som vill jobba som ”Nordisk KAM support” med placering på vårt kontor i Helsingborg.
I dina arbetsuppgifter ansvarar du bland annat för:
· Hantering och administrering av kundavtal och nya kunder i våra system.
· Hantering av prislistor, priser och rabatter i våra system och i våra kunders system samt koordinera detta mot kunder och övriga interna funktioner.
· Supporta KAM i Office-paket.
· Extern rapportering till branschföreningar.
· Produktdatasystem som Validoo ex.vis.
· Koordinera leverantörsutvärderingar till kund.
· Planera och organisera KAM-möten.
· Allmän support till Head of Sales.
Dina utmaningar
Ett utmanande jobb i en organisation i förändring! Nestlé Professional erbjuder dig ett spännande arbete i ett föränderligt organisation med mycket starka varumärken. Du kommer att arbeta i ett engagerat team som brinner för kaffe. Känns detta spännande då är detta jobbet för dig!
Dina erfarenheter och kvalifikationer
Det är viktigt för oss att du har erfarenhet av att arbeta i en komersiell verksamhet och att du har en förståelse hur allt hänger samman. För att lyckas i denna roll tror vi vidare att du har 3-5 år erfarenhet av liknande roll. Vi tror att du har en utbildning inom administration, försäljning eller liknande, som minst motsvarar gymnasieutbildning.
Du har goda kunskaper i Microsoft Officepaketet bland annat Word, Excel och Power Point. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta i SAP.
Dina egenskaper
För att lyckas i denna rollen är det viktigt att du kan hantera många olika kravställare. Vidare tror vi att du:
· har en mycket god struktur i ditt arbete
· förmågan att kommunicera på ett effektivt sätt
· förmågan att prioritera och sätta tydliga gränser
· proaktiv och drivande
· är självgående och har en can-do attityd
· tycker om att arbeta processorienterat
Är du intresserad?
Välkommen med din ansökan senast den 9 mars. Vi beaktar endast ansökningar via vårt rekryteringssystem online. Vid frågor om tjänsten kontakta Head of Sales Nestle Professional Nordic, Lennart Svensson +46 709 21 24 24.
Vill Du veta mer om Nestlé?
Följ oss på LinkedIn om du vill ha mer information om nya tjänster och våra värderingar. Följ oss på Instagram om du vill veta mer om vår företagskultur och för att se hur det är att arbeta på Nestlé.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office HBG HELSINGBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2022
  • Ansök senast: 9 mars 2022

Postadress

ÄNGELHOLMSVÄGEN 25
HELSINGBORG, 25007

Liknande jobb


27 november 2024

25 november 2024

20 november 2024

20 november 2024