Nordisk kundtjänstchef till världsledande aktör!

Nordisk kundtjänstchef till världsledande aktör!

Arbetsbeskrivning

A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet till totalt flexibla upplägg för våra kunder.

För kunds räkning söker vi nu en kundtjänstchef som vill vara med och bygga vidare en stark kundtjänstavdelning samt implementera ett nytt affärssystem.

Tillväxt är ett av våra viktigaste affärsmål. Vi kan bara nå målen genom utveckling av vår gemensamma talang. Vi erbjuder dig en möjlighet att investera i din yrkeskarriär inom företaget genom att utveckla din talang i vardagen. Vill du växa med oss?

Vi längtar efter just din ansökan

VÅR KUND

Vår kund är specialist på och världsledande inom tåliga golvlösningar. Koncernen skapar, tillverkar och marknadsför innovativa, designade och ekologiskt hållbara lösningar för golv och kompletterande beläggningar för interiören. Som ledande tillverkare av vinylgolv är de väletablerade i över 100 länder och de utvecklar ständigt sin verksamhet på nya marknader. Vår kund är stolt över att vara en miljövänlig golvtillverkare. Alla deras produktionsanläggningar är certifierade enligt ISO 14001 och de har högsta möjliga standard för miljökvalitet. De använder återvunnet material i alla våra produktserier och de är dessutom enkla att underhålla under hela deras livslängd och de ger poäng i många internationellt godkända system för grönt byggande.

VAD VI ERBJUDER

Vår kund erbjuder en arbetsplats där man som medarbetare är med och gör skillnad. De ser medarbetarna som sin viktigaste resurs, och är därför måna om att alla ska trivas på sin arbetsplats. De erbjuder en arbetsplats med hängivna kollegor, goda karriärmöjligheter och fantastiska chanser att utvecklas.

ARBETSUPPGIFTER

Som kundtjänstchef kommer du bland annat att...

- Utveckla, engagera och coacha medarbetarna för att erbjuda professionell kundservice

- Leda och fördela arbetet på kundtjänstavdelningen

- Vid behov arbeta operativt, som en i gruppen

- Utveckla och dokumentera rutiner och processer, samt Identifiera och driva förbättringar i arbetssätt och systemstöd

- Leda arbetet med att säkerställa kvalitet och underhåll/förbättring av kundregister

- Arbeta med proaktiv kundkommunikation i befintliga och nya kanaler

- Säkerställa professionell och effektiv ärendehantering

- Mäta och följa upp relevanta nyckeltal.

- Vara delaktig i implementering kring nytt affärssystem.

VI SÖKER DIG SOM

- Har arbetat som kundtjänstchef tidigare och har haft personalansvar
- Har erfarenhet av lager och/eller logistik
- Är driven och målinriktad samt brinner för att alltid ge bästa möjliga service.
- Har en känsla för företagsamhet, är respektfull och uppskattar ett sammansvetsat team.

- Är kreativ, initiativtagande och lösningsorienterad.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift


Starkt meriterande om du har erfarenhet från nordisk kundtjänst eller har med dig vana från nordiska språk från andra håll.

ÖVRIGT

Start: Efter överenskommelse men gärna så snart som möjligt.

Anställningsform: Tillsvidare anställning direkt hos vår kund.

Plats: Hisingen, Göteborg.

Hoppas vi har fångat ditt intresse! Urvalet sker löpande så du är varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag. Vid eventuella frågor, hör av dig till Saga Wester på saga@a-hub.se eller Maja Wikemark på maja@a-hub.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2022
  • Ansök senast: 24 oktober 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024