OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad söker för uppdrag hos kund i Stockholm en kundservicemedarbetare till Customer Care-avdelningen på ett internationellt företag.Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta med kunder från de skandinaviska länderna.Därför är det meriterande om du förutom svenska behärskar något av de övriga nordiska språken.[I arbetsuppgifterna ingår även att ta emot samtal från kunder och slussa dem vidare till rätt person.Vidare har du kontakt med företagets stora Customer Care Center i Belgien.Du kommer även att ta emot order på telefon, fax och e-post och processa dessa.Visst arbete i excel förekommer och du bör därför behärska att göra enklare modeller och formler.Din erfarenhet Du har flera års erfarenhet av arbetet inom kundservice.God kunskap och vana att arbeta i Microsoft Office är ett krav.Har du även erfarenhet av att arbeta i ett ordersystem är det meriterande.Dina personliga egenskaper Vi söker en person som tycker att det är roligt att lösa problem, ta egna initiativ och att arbeta serviceinriktat gentemot kunder.Du är en lagspelare som är noggrann och kan jobba under press.Du har ett stabilt och moget sätt och är bra på att hantera olika sorters människor.Vi erbjuder ett varierande arbete och du blir anställd på ett av världens största bemanningsföretag där vi värderar den nära personliga kontakten med all vår personal.Randstad är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket innebär att vi uppfyller högt ställda krav som bl.a. omfattar kollektivavtal, jämställdhetsplan och försäkringar.Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051