Nordiskspråkig supportmedarbetare

Nordiskspråkig supportmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Beskrivning
För kommande uppdrag söker vi dig som brinner för kundservice!



Vår kund satsar stort på sina medarbetare! De söker därför också efter positiva, motiverade medarbetare till sina team, dvs.

människor som är angelägna om att lära sig deras verksamhet, växa i sina karriärer och avancera inom företaget.



Arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare svarar du på inkommande samtal och mail från kunder, återförsäljare och intern personal och besvarar frågor kring t.ex. verktyg, leveransuppgifter, reklamationer, orderstatus och fakturafrågor samt informerar om olika kampanjer. Genom att ge kunden den bästa servicen blir arbetet roligt och utvecklande för dig, samtidigt som kunden lägger på luren med ett leende på läpparna! Du kommer att ingå i ett team med ambitiösa och kunniga medarbetare i en trevlig arbetsmiljö.



Kvalifikationer
Du har en passion för service, en förmåga att förutse kundernas behov och kapaciteten att hitta rätt lösningar snabbt och effektivt. Du har ett öga för detaljer, tolerans för repetitivt arbete i ett högt tempo samt förmågan att vara flexibel och anpassa dig till förändringar snabbt.
Du har en god förmåga att både samarbeta och att ta egna initiativ, du är en engagerad och ansvarstagande person. Du vill utvecklas och kan ta emot konstruktiv kritik. Du är bra på time-management och kan jobba mot uppsatta mål.

Du ska vara flytande i både tal och skrift i ett nordiskt språk (danska, norska eller finska) samt på engelska. Du har goda datakunskaper samt god förmåga att kommunicera strukturerat och bygga relationer via telefon. Tjänsten kräver inbound, outbound (callbacks) och e-postkommunikation. Det är en fördel om du tidigare jobbat med liknande arbetsuppgifter men inget krav då du får utbildning utav företaget.



Villkor
Du erbjuds utbildning, goda utvecklingsmöjligheter samt kontinuerlig support och coaching.
Det finns även flyttpaket som hjälper dig med flytt ifrån andra länder eller för dig som bor minst 70km från Helsingborg.

Ansökningarna kommer att hanteras löpande och tjänsten kommer att tillsättas efter överenskommelse, så skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: kundtjänst
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024