Nordisktalande administratör till ett av världens starkaste varumärken!

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom kundservice, administration, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Är du intresserad av ett roligt och utvecklande arbete för ett av världens starkaste varumärken? I så fall har vi jobbet för dig!

Du arbetar inom organisationens avdelning inom Leasing och Avtalshantering och ansvarar för företagets leasingavtal och kontrakt.

Tjänstebeskrivning

Du får en ansvarsroll i förvaltningen av avtalen där du arbetar utifrån en bred plattform. Hantering av leasingärenden, kontakt med återförsäljare samt avtalshantering är ett axplock av vad du kommer att arbeta med.

Samtidigt som kundkontakter via telefon, mail samt administration är något du trivs och drivs av att arbeta med idag. Vidare har du även ett nära samarbete mellan företagets interna avdelningar och finner motivation att jobba med frihet under ansvar.

Du blir en del av ett team på 10-15 personer där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.


Erfarenhet/Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar i en dynamisk miljö. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisationen och är serviceinriktad.

Vi söker dig som

- Är en positiv lagspelare och har lätt för att komma in i en arbetsgrupp

- Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan

- Är trygg i att arbeta med ansvar samt drivs och står stark i en föränderlig miljö

- Är förebild för dina kollegor genom ditt positiva mindset och förmåga att vara lösningsorienterad

- Är norsktalande eller dansktalande, flytande i tal & skrift

- Eftergymnasiala studier är meriterande men inget krav

- Erfarenhet inom ekonomi, leasing, avtalshantering är högst meriterande men inget krav

Vidare har du erfarenhet av servicerelaterade arbetsuppgifter och vill kanske ta nästa kliv i din karriär. Du lägger stor vikt på utvecklingsmöjligheter samt vill komma till ett bolag där möjligheter för din karriär finns.

Om bolaget

Bolaget har idag dynamiska och spännande positioner och uppdrag inom olika affärsområden hos välrenommerade nationella som internationella koncerner.  

Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och uppskattar att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår enligt kollektivavtal. Tjänsten är heltid med kontorstider.

Intervjuer och tillsättning kommer ske löpande så välkommen med ditt CV redan nu! 

Sista ansökningsdag är 20/9 2016. Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 18 augusti 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Fotterapeut med administrativa kunskaper

Fotterapeut med administrativa kunskaper

5 november 2024

5 november 2024