Nordisktalande kundsupport till globalt hygienföretag i Mölndal!

Nordisktalande kundsupport till globalt hygienföretag i Mölndal!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundservice och letar efter nya utmaningar? Då kan denna roll vara något för dig! Hos vår globala kund inom hygien- och hälsobranschen i Mölndal erbjuds du ett utmanande och stimulerande arbete i ett team med kunniga, serviceinriktade och engagerade medarbetare. I din roll som kundservicemedarbetare är du en del av en dynamisk säljorganisation där du ställs inför spännande och intressanta arbetsuppgifter. Låter detta intressant för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med hantering av order, leveranser och reklamationer till samtliga kunder. Du kommer att hantera förfrågningar från kunder och interna kollegor gällande orderstatus, produkttillgänglighet, priser, leveranstider, produktspecifikationer m.m. Vidare kommer du även att ha kontakt med deras lager och speditörer gällande frågor om transporter, distribution, lageradministration och uppföljning.

Vem är du?

För att lyckas i den här rollen ser vi gärna att du är driven, flexibel och har en positiv inställning. Vidare är du strukturerad, metodisk och duktig på att arbeta såväl självständigt som i team. Du tycker om att arbeta i ett effektivt och högt tempo samt är flexibel. Viss erfarenhet av att arbeta med service, arbete inom kundtjänst, logistik eller administrativt arbete kommer att vara till stor hjälp i arbetet för din egen del. Det är meriterande med universitetsutbildning inom logistik, ekonomi eller liknande samt erfarenhet system som SAP, HANA och CRM. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du även talar andra nordiska språk som danska, norska eller finska.

Om kunden

Kunden arbetar med ett globalt varumärke och erbjuder ett komplett utbud av produkter och tjänster för publika hygienutrymmen inom exempelvis industri, restaurang, vård och skola. Du kommer att vara en del av ett team bestående av kollegor i en nordisk region, men med huvudarbetsuppgifter för den svenska delen.

Om anställningen

Placeringsort: Göteborg, Mölndal

Tillträde: Omgående

Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader, med god chans till förlängning.

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2023
  • Ansök senast: 19 november 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024