OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ISS Facility Services är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 10 000 medarbetare i Sverige och 40 000 medarbetare i Norden. Svensk omsättning är cirka 4,5 miljarder SEK och kommer från ett flertal tjänsteområden som bland annat facility management, mat och dryck, kontorstjänster, fastighetstjänster och städtjänster. Integrated Facility Services, IFS, är ISS unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal. ISS Facility Services AB ingår i ISS A/S som är noterat på Köpenhamnsbörsen. Koncernen har cirka 520 000 anställda i mer än 50 länder, vilket gör oss till världens fjärde största privata arbetsgivare. www.se.issworld.com
Talar du danska, finska eller norska i kombination med svenska och engelska och har ett brinnande intresse för service? Se hit!
ISS Customer Service Center söker dig med gedigen erfarenhet av kundservice och av att arbeta mot nordisktalande kunder.
Ett krav är att du kan prata och skriva ett av de nordiska språken flytande (utöver svenska och engelska). Erfarenhet av kundtjänstyrket, och även fastighetsrelaterad kunskap, är meriterande, men personliglämplighet väger högt. Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation med våra kunder. Vi värdesätter våra medarbetares engagemang och lojalitet för att upprätthålla en förstklassig service.
Arbetsbeskrivning:
I din roll som servicemedarbetare kommer du att jobba med att hantera olika typer av kundtjänstsamtal. Huvudsakligen fastighetsrelaterade ärende, där du bland annat hanterar felanmälningar.
Arbetstiderna är varierande, vi söker medarbetare både till dagtid och jourtid. Heltid - 40 timmar/vecka.
Egenskaper och personlighet:
Som person är du serviceminded, kommunikativ och har ett professionellt förhållningssätt gentemot kunder och kollegor. Du arbetar proaktivt och har lätt för att ta eget initiativ.
Vi erbjuder dig:
Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsmiljö på en avdelning som befinner sig i en spännande, expansiv fas. Vi har uppemot 20 års erfarenhet av att bedriva växel- och kundtjänst och har några av Sveriges största företag som kunder. Vi sitter i nya fräscha lokaler och har nyligen även implementerat ett nytt telefonisystem.
Kvalifikationer:
- Lägst gymnasieutbildning.
- Allmän datorvana.
- Mycket god kommunikativ förmåga.
- Hanterar mycket väl minst ett av de nordiska språken i både tal och skrift.
- Mycket god Svenska och Engelska i tal och skrift.
- Positiv och Självgående.
- Erfarenhet av kundtjänst eller liknande yrke är meriterande.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut.
Välkommen med din ansökan!