OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar.Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris.Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag.Nu söker vi norsk-, dansk- samt finsktalande medarbetare som vill jobba med teknisk support för vår uppdragsgivare Symantec!I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer Du främst arbeta med inkommande samtal, mail och chatt.Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig mer om uppdraget. Vi söker Dig som behärskar finska, danska eller norska i såväl tal som skrift.Vi vill även att du är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd samt är data- och teknikintresserad.Det är meriterande om du jobbat med support tidigare eller har erfarenhet från kundtjänstarbete och/eller försäljning, det är dock inget krav.Vi vill att Du har goda kunskaper i engelska och eventuellt svenska, i såväl[ i tal som skrift, samt sluttförd gymnasieutbildning. Vi tror Du: -vill arbeta i ett dynamiskt och positivt gäng.-är kommunikativ och lyhörd.-är serviceminded och har god problemlösningsförmåga.-är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas.-är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman