Nordiskttalande Kundtjänst | Göteborg

Nordiskttalande Kundtjänst | Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter ett nytt spännande jobb inom kundtjänst? Kan du dessutom prata något av de nordiska språken flytande? Vill du även jobba på ett stort internationellt företag där chans för utveckling är stor? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi på manpower efter nordiskttalande kundtjänstmedarbetare som vill jobba hos vår välkända stora kund inom fordonsbranschen i Göteborg. Tveka inte med din ansökan, sök redan idag!

Start: Mars
Uppdrag: Konsultuppdrag, till en början 6 månader men vi ser det långsiktigt.
Arbetstider: Öppettider mellan 07-23 schemaläggning mellan dessa tider. Att jobba helger kommer även förekomma Viktigt att du har förutsättningar att kunna jobba hemifrån.


Vad går arbetet ut på?

Uppdraget innebär att arbeta i en kundtjänstfunktion mot den nordiska marknaden där du agerar som rådgivare och erbjuder professionell service genom att besvara frågor från företagets befintliga och potentiella kunder, framförallt via telefon, men även mail, chatt och sociala medier kan förekomma. Rollen är väldigt fokuserad på kommunikation och uppföljningar då det är det viktigaste för kundupplevelsen. Arbetet går också ut på att erbjuda anpassade lösningar till kundunika förfrågningar.

Frågorna kan röra ärenden kopplat till försäkring, fakturor och produktbeställning av kundens exklusiva premiumprodukter. Du kommer hjälpa kunder i deras beställningsprocess vilket innebär att uppdraget även innefattar en hel del administration. I rollen finns det även stora utvecklingsmöjligheter då företaget befinner sig i en expansiv fas. Anställningen inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med service, kundsupport och problemlösning. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och har en genuin vilja att göra ett bra jobb och ge bästa möjliga service. Du har även erfarenhet av administrativt arbete och har haft mycket kontakt via telefoni och är en fena på att kommunicera både i tal och i skrift. Vi ser gärna att du är innovativ och att du tycker det är roligt att utveckla och komma med förbättringsförslag för att effektivisera processer och verktyg för att ta kundupplevelsen till en ny nivå. Är du dessutom intresserad av att arbeta i en global miljö och vara en del av ett internationellt team är detta möjligheten för dig!

I övrigt krävs det att du

* Talar och skriver obehindrat på något av de nordiska språket
* Har en gymnasieexamen
* Har arbetat inom serviceyrke tidigare exempelvis callcenter
* Har god systemvana och är van att arbeta med telefon och dator

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.



Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 0771-559910.



Har du frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta talent acquisition specialist Filippa Müntzing på mejl filippa.muntzing@jeffersonwells.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 22 februari 2023

Liknande jobb


28 november 2024