OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Favrit är ett av Norges mest spännande teknologiföretag, som i snabb takt håller på att etablera sig i Europa.
Genom innovativ teknologi och med 100% fokus på kundupplevelsen, har vi utvecklat en software-plattform som hjälper restauranger, barer och caféer att förenkla sin vardag och leverera en gästupplevelse över det vanliga. Med över 90 anställda kommer du att jobba med några av de vassaste i branschen, som älskar att lösa problem genom att hitta de smartaste lösningarna. Favrit startade 2019 och har sedan dess växt från en start-up till en scale-up och samtidigt lyckats bevara en kultur som gör det möjligt att bidra på en hög nivå samtidigt som vi har kul på jobbet.
Sedan starten har vi gått från idé till ett företag med anställda i fyra länder. Vi är nu i full gång med att erövra världen med motiverade anställda, solida investerare och mängder med nöjda kunder med på resan. Huvudkontoret ligger centralt i Oslo och i tillägg har vi anställda i Stavanger, Bergen, Göteborg, Malmö, Köpenhamn och London.
Dina arbetsuppgifter
Vi har upplevt en stark tillväxt de senaste åren och detta är bara början. Vi letar nu efter en hungrig och motiverad Sales Executive till vårt team i Göteborg, som kan vinna nya kunder både i Göteborgs-regionen och resten av Sverige.
Du blir en viktig del av vårt svenska team, där din vardag kommer bestå av att driva försäljning till små och medelstora kunder i restaurang-, hotell- och nattlivsindustrin. Vårt uppdrag är att skapa lösningar som förenklar vardagen för våra kunder och skapar den bästa upplevelsen for deras gäster.
I rollen kommer du att kartlägga marknaden, bygga relationer med potentiella kunder samt skapa säljtillfällen genom att göra vår värdeproposition synlig. Du kommer att äga hela säljprocessen, från analys och kartläggning till signering och överlämningen till Customer Success för vidare uppföljning.
Dina arbetsuppgifter
• Vinna nya kunder genom rådgivande och praktisk försäljning.
• Ta ägandeskap över försäljningsprocessen, från kartläggning och analys till första kontakten och lyckad signering.
• Använda dig av intern kompetens och kunskap för att vinna nya kunder. Säkerställa ett effektivt utnyttjande av kompetens som kan bidra till stängandet av avtal.
• Aktivt bidra till marknadsanalys samt strategisk kartläggning av nya geografiska fokusområden.
• Delta i kontinuerlig uppdatering av CRM-verktyg samt hjälpa till att förmedla feedback och marknadsinsikter för vidare utveckling av våra produkter.
• Bidra till kunskapsutbyte och interna utvecklingsprojekt.
Din profil
• Du är en ”hunter” som älskar att vinna nya kunder och är motiverad att ha ambitiösa mål – både som person och för företaget
• Har några års erfarenhet från försäljning och trivs med försäljning både via telefon samt ansikte mot ansikte.
• Förstår kundernas behov och gör Favrits värdeproposition synlig på ett träffande och övertygande sätt.
• Analytisk och taktiskt i hur du planerar och strukturerar försäljningsarbetet.
• Bra på att bygga relationer – både internt och externt.
• En nyfiken person med en vilja att utvecklas på ett personligt och professionellt plan.
• Goda färdigheter i tal och skrift i svenska och engelska
• Viljan att delta i utvecklingen av ett företag i växt med internationella ambitioner.
Vi erbjuder:
• En flexibel och långsiktig organisation utan onödig byråkrati.
• Inbjudande, varierande och inkluderande arbetsmiljöer med mycket möjlighet för utveckling och att växa i organisationen.
• Trevliga och duktiga kollegor.
• En positiv kultur som byggts på nyfikenhet, tillit och transparens.
• Möjligheten att påverka hur vi arbetar.
• Konkurrenskraftiga villkor.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Favrit Sverige (tidigare Ordr Sverige) med Söder & Co. Det innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Söder & Co men att du kommer bli erbjuden en anställning direkt av Favrit Sverige.
Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Antonio Godino, 0707-271413.
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1999. Vi skapar karriärmöjligheter för människor och kostnadseffektivitet för företag. Vi tror på långsiktiga relationer och arbetar därför engagerat med en lokal och personlig närhet till våra kunder och kandidater. Vår målsättning är att hitta den optimala matchningen och därmed få organisationer och människor att utvecklas.