OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning direktrekryterar vi en norsktalande kundtjänstmedarbetare med passion för
service, som har en förmåga att förutse kundernas behov och kapaciteten att hitta rätt lösningar snabbt och effektivt.
Du har ett öga för detaljer och kan leverera bra kvalitet i ett högt tempo samt förmågan att vara flexibel och anpassa dig till förändringar snabbt.
Vi söker dig som har en god förmåga att både samarbeta i grupp men också förmåga till att ta egna initiativ. Som person är du engagerad och ansvarstagande. Du ska vara flytande i både tal och skrift. Du har goda datakunskaper samt god förmåga att kommunicera strukturerat och bygga relationer via telefon. Tjänsten kräver inbound, outbound (callbacks) och e-postkommunikation.
Arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare svarar du på inkommande samtal och mail från kunder, återförsäljare och intern personal och besvarar frågor kring t.ex. verktyg, leveransuppgifter, reklamationer, orderstatus och fakturafrågor samt informerar om olika kampanjer. Genom att ge kunden den bästa servicen blir arbetet roligt och utvecklande för dig, samtidigt som kunden lägger på luren med ett leende på läpparna!
Vad vi erbjuder
Du kommer att ingå i ett team med ambitiösa och kunniga medarbetare i en trevlig arbetsmiljö. Vår kund satsar stort på sina medarbetare! Dem söker därför också efter positiva, motiverade medarbetare till sina team, dvs. människor som är angelägna om att lära sig deras verksamhet, växa i sina karriärer och vilja att avancera inom företaget. Du erbjuds utbildning, goda utvecklingsmöjligheter samt kontinuerlig support och coaching.
Tjänsten ska tillsättas snarast, rekryteringen sker löpande så skicka din ansökan redan idag