Norsk Kundansvarig till ledande Heminredningskoncern

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom customer experience, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.

Som Norsk Kundansvarig inom Customer Service drivs du av att utvecklas och gillar att ta eget ansvar i en roll där du jobbar mot en den Norska marknaden inom Heminredning. 

Arbetsbeskrivning

I din nya tjänst ansvarar du för Norges kundkrets i ett av nordens ledande heminredningsföretag. Du blir en del utav en utpräglad familj och modern företagskultur och är spindeln i nätet internt i organisationen. Vidare står du för kundservice i världsklass samt älskar att bemöta kunder. Hantering av ärenden är varierande inom olika kanaler som telefon, mail, chat och sociala medier. Ärenden varierar mellan allt ifrån produktfrågor, beställningar, reklamationer, fakturering och ekonomiska frågor.  


Som Norsk Kundansvarig är du ansvarig för den Norska marknaden vilket betyder att du kommer att få en nyckelposition inom bolaget vilket även kommer innebära hantering av kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners.

 

Bakgrund

Du motiveras av att arbeta med frihet under ansvar och är servicedriven i ditt arbete. Vidare ser vi att du trivs att göra kunder, medarbetare och samarbetspartners nöjda. Vi söker dig som:- Är lyhörd och noggran- Är engagerad och servicemedveten- Har gymnasiekompetens- Mycket god kunskap i Svenska, Engelska & Norska


Om företaget

Bolaget är en ledande Svenskt bolag inom heminredning som senaste åren expanderat kraftigt. Omsätter idag ca 300 miljoner och har moderna kontor beläget i Östermalm, Stockholm. Bolaget erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Vidare erbjuds det förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. Mer info om företag och tjänst ges under intervjun. 

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid och innehåller en gedigen koncernutbildning. Tillträde är snarast. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 17/10 - 2016 så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson 08-551 118 71


Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 26 september 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024