OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Cervera är vi specialister med fingertoppskänsla för sortiment och kundbemötande. Vi finns för kunder som värdesätter kvalitet och design och vi är det självklara förstahandsvalet när det gäller produkter för umgänget i hemmet. Vi ska vara en vän och rådgivare till dem som vill bjuda in och bjuda till, dvs kunder som vill bjuda mer. Därför finns vi. Därför går vi till jobbet. Vill du vara med??
Är du en stjärna på försäljning och får en kick över att göra det där lilla extra för våra kunder? Är du samtidigt en fena till skribent och har ett stort intresse för matlagning och living? Bra då har du hittat rätt!
Cerveras e-handel växer och är mitt inne i en spännande utveckling där vi nu söker flera medarbetare till vårt online team. I denna position förväntas du bidra till att säkerställa att Cerveras kunder står i centrum där du skapar kundnytta, både till slutkonsument och i butiksledet. Vi ser det positivt om du jobbat inom kundservice och kundnöjdhet innan och trivs i ett snabbföränderligt klimat. Positionen är en del av vårt online team och du rapporterar direkt till e-handelschefen.
Beskrivning av tjänsten
I rollen kommer du att arbeta nära verksamheten både externt som internt. Du kommer att ansvara för att hantera kund- och butiksärenden relaterade till vår försäljning online genom telefon, mejl, sociala medier och chatt. I tjänsten ingår det även en viss administration för att lägga in kampanjer, medlemserbjudanden samt produktuppdateringar online. Allteftersom vår online-handel nu utvecklas till att integreras än mer med våra fysiska butiker (såkallad omnikanal) så blir kontakten och supporten till vår butikspersonal i online-frågor viktig. Backup till kundtjänst till butik och reception ingår i tjänsten.
Vem är du?
- Flytande kunskaper i Norska, såväl skriftligt som muntligt är ett krav. Språkkunskaper i engelska är meriterande
- Avslutad gymnasieutbildning är ett krav
- Minimum 2 års erfarenhet av kundservice arbete med telefon, e-post, chatt och sociala medier som främsta arbetsredskap
- Tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete är starkt meriterande
- God IT systemvana samt goda kunskaper i Office-paketet
- Vana att ge god kundservice och leverera med hög kvalité
- Lösningsorienterad som vill leverera en hög grad av mervärde till kund
- Strukturerat och noggrann
- Flexibilitet och en förmåga att prioritera arbetsuppgifter i en snabbrörlig arbetsmiljö
- God förmåga att ta initiativ och arbeta självgående
Övrigt:
Tjänsten är på heltid, provanställd på sex månader, därefter tillsvidareanställd. Intresserad? Sista ansökningsdag är den 19 september 2017. Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning av tjänsten kan ske före sista ansökningsdag. Frågor besvaras av E-handelschef Pelle Pettersson på mobilnummer 076-125 90 07 alt. mail pelle.pettersson@cervera.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linnéa Karlsson
Fredrik Pors
Tommy Kjellén
Pelle Pettersson
José Valiente