OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Norsk och Dansktalande kundservicemedarbetare till Transcom
Brinner du för att skapa goda kundrelationer, ge professionell service och samtidigt arbeta med stort eget ansvar? Söker du en arbetsplats där du får vara med i uppstarten av ett nytt samarbete med en av Transcoms kunder och då även får vara delaktig i framtagning av nya rutiner och arbetssätt? Bor du i eller runt om Stockholm eller har möjlighet att flytta till Stockholm för ett äventyr ihop med grymma och serviceinriktade kollegor? Talar du flytande Danska eller Norska?
Rollen hos oss, erbjuder dig en fin möjlighet att bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap, ledarskap och säljcoaching.
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att hantera inkommande samtal, e-postmeddelanden, chatt-förfrågningar från kunder samt sociala medier. Du kommer att ge en professionell service och en förstklassig kundupplevelse vid hantering av våra kunders olika ärenden där målet alltid är att tillgodose varje kunds unika behov.
Rollen innebär stort eget ansvar men självklart med stöd av tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!
Vidare innebär rollen en möjlighet att utvecklas och växa som individ. Din anställning startar med ett introduktionsprogram där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Du blir även tilldelad en "buddy" som stöttar dig under din första tid. Via din "buddy" blir du inbjuden till olika sociala aktiviteter på och utanför jobbet och får på så vis en fin möjlighet att skapa dig ett socialt kontaktnät bland kollegor inom och utanför Transcom.
Du kommer att arbeta på Transcoms fina kontor i Centrala Stockholm.
PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER
För att passa in i rollen arbetar du mer än gärna tillsammans med en nybildad grupp likasinnade som ser fram emot att supportera kunder, allt detta inom ett företag som vet hur man gör det i världsklass. Som person är du nyfiken, tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Du har ett gott tålamod och har inga problem med att lägga i en högre växel när tempot ökar.
Nedan delar är viktiga förutsättningar för rollen:
Engelska flytande i tal och skrift
Danska eller Norska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
Du bor i eller i närheten av Stockholm eller har möjlighet att flytta dit
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Utöver ljusa lokaler, grymma kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även:
Kollektivavtal
Tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskortet
Utvecklingsmöjligheter
Betald introduktionsutbildning under 15 dagar
Boende på hotell under dina 2 första anställningsveckor alternativt på vandrarhem under dina 4 första anställningsveckor vid inflytt till Stockholm med omnejd. Under rekryteringsprocessen diskuterar vi om du uppfyller kriterierna för att ta del av Transcoms relocation package
Arbetstiderna ligger mellan måndag-fredag kl. 08:00-17:00. Chatten samt sociala kanaler är öppna till kl 18:00
100% tillsvidareanställning som inleds med en provanställning på 6 månader
Startdatum: 2022-03-01
För att få en bra insyn i hur det kan vara att arbeta som kundservicemedarbetare på Transcom i Stockholm, gå gärna in på vårt Instagram konto @transcomsverige
SÖK TJÄNSTEN
I dem här tillsättningarna samarbetar vi på Transcom med Eterni Sweden AB och du söker tjänsten genom att klicka på "sök denna tjänst" längst upp på den här sidan. Notera att du kommer att behöva besvara ett par frågor i samband med att du söker. Dina svar ligger till grund för vår urvalshantering och är viktiga för att vi ska kunna behandla din ansökan.
Vi arbetar med löpande urval och då det är relativt omgående tillsättningar bör du inte vänta med att skicka in din ansökan. Din ansökan kommer att behandlas i såväl Eternis som Transcoms kandidathanteringsdatabas.
VEM KONTAKTAR JAG VID FRÅGOR OM TJÄNSTEN?
Hanna-Louise, Sara och Nathalie nås på nedan mailadress,
jobb.sverige@transcom.com
VI SER FRAM EMOT ATT HÖRA AV DIG, VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖK!