Norsk- och svensktalande stjärna till uppstart av Plantagens kundservice...

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med från början och starta en helt ny nordisk kundservice för Plantagen? Det här är en spännande roll där du får vara med och bidra till kundservicen för en rolig produkt som nästan alla har en relation till - växter. Här får du dessutom vara med på en spännande e-handelsresa när vi börjar sälja växter på nätet. Vi söker norsk- och svensktalande kollegor som trivs med att leverera service. Du kommer tillsammans med dina kollegor bli en del av en helt nystartad kundservice och därmed få chansen att sätta din prägel på denna.

På huvudkontoret i Barkarby arbetar cirka 65 medarbetare och tillsammans med två kollegor har du en nyckelroll i kundservice och hanterar kommunikationen med Plantagens kunder i Norden. Vi sitter i samma hus som en av våra större butiker och du kan själv gå och kika på växter och blommorna fysiskt om du är nyfiken på att lära dig mer.


Initialt erbjuds en konsultanställning via The Wofi på 3-6 månader, men ambitionen är att du bli överrekryterad till Plantagen. Det är därför viktigt att du ser detta som en långsiktig möjlighet.


Fakta om Plantagen:
På Plantagen brinner vi för växter. Plantagens mission är att förbättra livet med växter för de många människorna.


Med över 130 butiker i olika format och ett växande antal butiker i stora tätorter i Norge, Sverige och Finland, är Plantagen det ledande varumärket för växter i Norden, men en årlig omsättning på över 3,5 miljarder NOK sedan 2013. Tack vare våra drygt 1000 engagerade medarbetare med en passion för växter, kan Plantagen erbjuda ett unikt utbud av växter och växtlösningar. Välkommen och dela vår passion!


På Plantagen ska alla våra kunder få en köpupplevelse och ett kundbemötande i världsklass.



Primära arbetsuppgifter


Göra varje kundmöte till en härlig upplevelse och besvara inkommande ärenden via telefon & mejl, på sikt även via en chattfunktion


Kommunicera med kunderna i vår lojalitetsklubb

Hantera frågor och bemöta meddelanden på vår Instagram & Facebook


Ha kontakt med personalen i våra butiker och logistikpartners


Aldrig missa ett tillfälle att glädja en kund


Bjuda på sig själv och inte vara rädd för att misslyckas


Sätta din positiva prägel i teamet


Passande profil


Du talar och skriver flytande på norska

Flytande svensk- och engelskkunskaper i tal och skrift


Du har tidigare arbetat med service i någon form och älskar det


Du drivs av att skapa bra kundrelationer och har alltid ambitionen att överträffa kundernas förväntningar

En fingertoppskänsla för kundens behov och tvekar inte att ge rådgivning eller rekommendera en produkt


Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, gärna med en personlig känsla för våra kunder


Du tycker om att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ för att lösa problem


Vi kommer att arbeta som ett tight team och dina personliga egenskaper är något vi värdesätter högt i denna rekrytering. Det är viktigt att du har en positiv inställning och en vilja att arbeta med service. Du kan snabbt ladda om och bidra med energi till dina kollegor. Du tycker att det är roligt när försäljningssiffrorna ökar och är inte rädd för att komma med egna idéer och förslag till förbättringar. Vågar du skämta och balansera din humor med professionalitet är det också något vi uppskattar.

Introduktion till tjänsten och utbildning kommer ges av Plantagens teamleader för kundservice. Har du inga förkunskaper om växter behöver du inte oroa dig, det viktigaste är en ambition att lära och en vilja att arbeta med det här arbetsuppgifterna och väx(t)a tillsammans med oss!

Placering: Barkarby
Start: Omgående
Omfattning: Heltid. Vardagar 8-17. Arbete på kvällar och helger kan förekomma.


Det här är till en början ett konsultuppdrag via The Wofi, ett certifierat bemanningsföretag nischat inom kundtjänst. Vi är kollektivanslutna och våra konsulter får tjänstepension. Ambitionen är att du ska bli överrekryterad till Plantagen och du bör se denna roll som långsiktig.


I den här rekryteringsprocessen samarbetar Froda med The Wofi. Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Julia på 070759 76 66 ellerjulia@thewofi.se. Vi rekommenderar dig att söka tjänsten redan idag då intervjuer kommer att ske löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 12 februari 2019

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024